Bmw 328ci autona ja kulutus on vähän normaalia korkeampi. Sekalaises ajos n. 11-12l/100km. Vikakoodi näyttää nokka-akselin tunnistinta mut autos ei oo mitään oireita mitä yleensä on ku toi tunnistin on hajalla. Lähtee aina hyvin käyntiin, käy tasasesti ja mielestäni myös tehot on talles. Voiko toi silti vaikuttaa pelkkään bensankulutukseen? Kiitos jo etukäteen.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e46 bensan kulutus
Collapse
X
-
Originally posted by SMugU View PostBmw 328ci autona ja kulutus on vähän normaalia korkeampi. Sekalaises ajos n. 11-12l/100km. Vikakoodi näyttää nokka-akselin tunnistinta mut autos ei oo mitään oireita mitä yleensä on ku toi tunnistin on hajalla. Lähtee aina hyvin käyntiin, käy tasasesti ja mielestäni myös tehot on talles. Voiko toi silti vaikuttaa pelkkään bensankulutukseen? Kiitos jo etukäteen.LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
-
-
Originally posted by Haju69 View PostAinakin omalla kohdalla se vaikutti alavääntöön (E39 ja M52B28) Niin tottahan tuo vaikuttaa samalla polttoaineen kulutukseen. Ja jos vikakoodi tulee siitä niin ainakin minä sen uusisin.
Originally posted by H3nxu View PostMulla on M52B28TU ja keskikulutus on 11,8L/100km. Eikö tuo ole muka ihan normaali?Last edited by SMugU; 25-11-2011, 19:47.
Comment
-
-
Originally posted by SMugU View PostOliko sulla mitään muita ongelmia. Käyntiongelmia? käynnistymisongelmia? Entä sun kohdalla se bensankulutus?
Mun konees (m52tub28) tehdaski lupaa 8.1? Mulla kuitenki matka-ajoski hörppii koko ajan ainaki ton 8 litraa vaikka sen pitäis kaiken järjen mukaan olla ~6 litraa.
Comment
-
Comment