Announcement

Collapse
No announcement yet.

e46 compact

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • MononenT
    Newbiemmer
    • Oct 2011
    • 7
    • Joensuu, Suomi

    e46 compact

    Elikkäs mulla ois tuollanen 316 e46 compact. Moottorihäiriön(?) valo sytty tuossa jokunen kuukaus sitte ja muuta vaikutusta en huomannu kun kierroksien hiiauksen tyhjäkäynnillä. Annoni asian olla, kunnes autostani meni puola, no sitä vaihtaessa tuli tökittyä noita ilmanottoja ym. mötiköitä ihan ureilun kannalta. Moottorihäiriön valo sammui ja auto toimi taas normaalisti, ja tietenkin olin onnesta soikeana. Nyt auto menossa myyntiin, ja pesastiin hieman konehuonetta ja kappas, kierrokset alkoivat hiiaamaan melkein samantien ja 27km ajon jälkeen valo syttyi uudestaan. Voisiko vika olla ihan kotikonstein korjattavissa, ilmamassaanturi/määrämittari kosketushäikkää tjm?

    Kiitokset
    -Mononen
  • bmwenthusiast
    Bimmer Rookie
    • Oct 2011
    • 84
    • Helsinki

    #2
    316ti

    Tarkista ilmanoton kumihaitariputki mahdollisilta vuodoilta. Itsellä juuri samanlainen vika kuin sinulla ja korjaantui putken vaihdolla. Kannattaa tilata uusi, mielummin kuin räpeltää teipillä, koska ei tule kestämään kauaa.

    Tällainen:
    Last edited by bmwenthusiast; 22-12-2011, 20:49. Reason: kuva

    Comment

    • bmwenthusiast
      Bimmer Rookie
      • Oct 2011
      • 84
      • Helsinki

      #3
      Selvisikö ongelma?

      Comment

      • Takalo_kari
        BTCF Member
        • Mar 2007
        • 1359
        • tku

        #4
        Pöllö kaveri kun ajaa 2kk vikavalo päällä, itse olisin luetuttanut koodit heti...


        eli koodien lukuun!!! luulis siellä ongelmankin selviävän..


        ps. säästät sen 40euroa kun et luetuta koodeja ja teet 4000e konerempan myöhemmin.. kumpi tulee halvemmaksi?
        Ihan itte kirjotin ylläolevan. Tekstissä olevat faktat saattavat olla kuitenkin fiktiota, tai vain ihan yksinkertaisesti vääriä.
        -On suositeltavaa suositella faktan tarkastusta.
        Kiitos ajastasi? :think

        Comment

        Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎