Yritin etsiä tietoa mutta en suoraan löytänyt tietoa asiaan joten päätin taas kerran nostaa asian esille.
Eli vikaan. Auto puutui kiihdyttäessä niin kuin monen muukin.
Vaihdoin kaikki alipaineletkut, putsasin egr:n ja imusarjan.
Kun nämä ei auttanut otin maffin johdon irti ja kävin koittamassa.
Auto ei puutunut kun johto oli irti joten hain uuden maf:n. Vaihdon jälkeen auto tuntuisi toimivan jopa huonommin kuin vanhalla maffilla, eli tarvitsisiko auto käyttää merkkikorjaamon tietokoneen päässä?
Onko näiden maf, muuttunut ajan mennessä koska uusi oli hieman erilainen sisä hiluiltaan?
Eli vikaan. Auto puutui kiihdyttäessä niin kuin monen muukin.
Vaihdoin kaikki alipaineletkut, putsasin egr:n ja imusarjan.
Kun nämä ei auttanut otin maffin johdon irti ja kävin koittamassa.
Auto ei puutunut kun johto oli irti joten hain uuden maf:n. Vaihdon jälkeen auto tuntuisi toimivan jopa huonommin kuin vanhalla maffilla, eli tarvitsisiko auto käyttää merkkikorjaamon tietokoneen päässä?
Onko näiden maf, muuttunut ajan mennessä koska uusi oli hieman erilainen sisä hiluiltaan?
Comment