Announcement

Collapse
No announcement yet.

suutin, ja sähköongelmaa...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Sleepwalker
    Newbiemmer
    • Aug 2005
    • 9

suutin, ja sähköongelmaa...

elikkäs kyseessä 330xd touring. 3ja1 pytyt antaa jo rajua 87.5 korjausarvoa. mistä sais suht huokeella uuet tai ees sen veroset suuttimet. marmorilla ainakin repee lompakosta saumat.

sitten sähköt: 1. vekottimessa on hk audiojärjestelmä. viime syksynä huomasin että kun laittaa takalasinlämppärin päälle, niin se sekottaa radion kokonaan.nyt huomasin että myöskään lasinlämmitin ei enään toimi.
    oon koittanu kattoo että luukun reunassa olevassa johtosarjassa olis ongelmia.

2. löytyy myös se "iso" mk4 navi. naviyksikkö oli saanu vettä ja hapettunu. sen putsasin ja koitin tarkistaa että ei olis mitään vahinkoo tullu. siin tarttis jonkun alaa enemmän tuntevan apuja tai neuvoja. vai toimii millon haluu. eli jotain henkee siin viel on.

kiitos jos joku vaivautuu ees johonkin vastaamaan
  • tuttifrutti
    Bimmer Fanatic
    • Aug 2011
    • 247
    • Kitee

Originally posted by Sleepwalker View Post
    e
    sitten sähköt: 1. vekottimessa on hk audiojärjestelmä. viime syksynä huomasin että kun laittaa takalasinlämppärin päälle, niin se sekottaa radion kokonaan.nyt huomasin että myöskään lasinlämmitin ei enään toimi.
    oon koittanu kattoo että luukun reunassa olevassa johtosarjassa olis ongelmia.
    Oon huomannut omassa peruskasettiradiossa tuon saman ongelman, takalasin lämmittimen kun laittaa päälle niin saa unohtaa radion kuuntelemisen. Vaihdoin originaali kasettimankan pioneerin halpis mp3 soittimeen ja ongelma siirtyi mukana, tosin jonkinverran lievempänä. Eli syyllinen saattaisi olla rikkinäinen antennivahvistin, mikäli e46 kopasta sellainen mahtaa löytyä.

Comment

• intfreak
      Bimmer Enthusiast
      • May 2003
      • 2966
      • Uusikaupunni

Originally posted by tuttifrutti View Post
      Oon huomannut omassa peruskasettiradiossa tuon saman ongelman, takalasin lämmittimen kun laittaa päälle niin saa unohtaa radion kuuntelemisen. Vaihdoin originaali kasettimankan pioneerin halpis mp3 soittimeen ja ongelma siirtyi mukana, tosin jonkinverran lievempänä. Eli syyllinen saattaisi olla rikkinäinen antennivahvistin, mikäli e46 kopasta sellainen mahtaa löytyä.
      Veikkaisin ennemmin, että lasista on lämmityslanka poikki.
      N62 Money Spender Club

Comment

• tuttifrutti
        Bimmer Fanatic
        • Aug 2011
        • 247
        • Kitee

Originally posted by intfreak View Post
        Veikkaisin ennemmin, että lasista on lämmityslanka poikki.
        Omassa on kylläkin ehjät langat...

Comment

• huppu
          Bimmer Fanatic
          • Jul 2010
          • 423
          • Rovaniemi

Takainnunan lämmityksestä

Tuli tätä lukiessa mieleen, kun mun auton takalasin yläreuna ei sula vaikka ne lämmityslangat menee sinne asti. Olisko 2-3 riviä ylhäältä semmoisia, jotka ei sulata lasia.

Onko ne langat korjattavissa vai miten se pelaa? :think

t. Tietämätön
          BMW E46 318d 10/04

Comment

Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍