Announcement

Collapse
No announcement yet.

e46 touring vilkku ongelma -RATKAISTU-

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ||Mane
    Bimmer Rookie
    • Aug 2007
    • 114
    • Mikkeli

    e46 touring vilkku ongelma -RATKAISTU-

    Eli: Vedin päivän traileria tuolla mun toukalla. Kaikki toimi niinkuin pitikin. Illalla kun irrotin trailerin perästä ja nappasin sen adapterin sieltä persiistä pois, niin vasemmalle vilkuttaessa vilkut räpsyy tuplavauhdilla vaikka kaikki polttimot toimii. Voisko tuon aiheuttaa sinne liittimeen päässyt suolavesi, kun paljon tuli suolatiellä ajeltua vai onko vika kenties mahdollisesti jossain muussa?
    Last edited by ||Mane; 27-07-2012, 11:18.
    "Mitä mulla ei oo, sitä ei tarvita"
  • erese
    Bimmer Fanatic
    • Feb 2006
    • 478
    • Vantaa

    #2
    Originally posted by ||Mane View Post
    Eli: Vedin päivän traileria tuolla mun toukalla. Kaikki toimi niinkuin pitikin. Illalla kun irrotin trailerin perästä ja nappasin sen adapterin sieltä persiistä pois, niin vasemmalle vilkuttaessa vilkut räpsyy tuplavauhdilla vaikka kaikki polttimot toimii. Voisko tuon aiheuttaa sinne liittimeen päässyt suolavesi, kun paljon tuli suolatiellä ajeltua vai onko vika kenties mahdollisesti jossain muussa?
    Oisko siellä releessä vikaa tai sitten on päässyt liittimeen epätoivottuja juttuja :think
    F40 -20
    F20 -13
    E46 320D Touring -01
    E36 "nokivasara" Touring -99

    Comment

    • ||Mane
      Bimmer Rookie
      • Aug 2007
      • 114
      • Mikkeli

      #3
      Voihan se olla relekkin, mut alko vaa nii sopivasti tekemään tuota samantien ku irrotin sen trailerin
      "Mitä mulla ei oo, sitä ei tarvita"

      Comment

      • ||Mane
        Bimmer Rookie
        • Aug 2007
        • 114
        • Mikkeli

        #4
        Laitetaanhan nyt tähänkin ratkaisu pienellä viiveellä Eli ongelma poistui kun otti akun irti hetkeksi
        "Mitä mulla ei oo, sitä ei tarvita"

        Comment

        Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎