Announcement

Collapse
No announcement yet.

E46 330d a 2003

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • buugi uugiii
    Bimmer Rookie
    • Jan 2008
    • 30

    E46 330d a 2003

    Nykisee ja tärisee ryömittäessä.
    Ihan kuin se kävisi vajaalla .

    Löpösuodattimen ja ilmansuodattimen olen vaihtanut ja EGR venttiilin olen putsannut ja nyt se on tulpattuna kun ei sekään auttanut.

    Maantiekulutus on 8-9l/ 100km mielestäni liijan korkea.

    Tärinä ja nykinä loppuu kun antaa kyytiä ja alkaa taas kun on sammuttanut ja käynnistää uudelleen.

    Olen monta iltaa tätä palstaa lueskellut ja ainakaan mun silmään ei ole vastaavaa tarttunut ??

    Olisko jollain jotain hyviä neuvoja ??? Rupee ahdistamaan kohta ! : Think
  • Jsj75
    Bimmer Rookie
    • Sep 2011
    • 80
    • Hyvinkää

    #2
    Olet varma että laatikko ei luista ja aiheita tärinää?

    Myös ruiskujen johtosarjassa voi olla vikaa. Koneen päältä koppa pois ja liikuttelee johtoja. Jos käynti muuttuu on vika johdoissa.

    Näistä löytyy haulla lisää.
    G21 320da M-sport -22
    e61 530da M-sport -05

    Comment

    • buugi uugiii
      Bimmer Rookie
      • Jan 2008
      • 30

      #3
      E46 330d 2003

      Originally posted by Jsj75 View Post
      Olet varma että laatikko ei luista ja aiheita tärinää?

      Myös ruiskujen johtosarjassa voi olla vikaa. Koneen päältä koppa pois ja liikuttelee johtoja. Jos käynti muuttuu on vika johdoissa.

      Näistä löytyy haulla lisää.
      Ei sekään mikään mahdottomuus ole !!

      Mutta mielestäni se käy vajaasti ja sen huomaa myös kierroslukumittaristakin että se neula hiukan siellä hyppii !!

      Äsken ennen kuin peruutin talliin niin oli ihan normaaleissa lämmöissä ja kävi hyvin ja sitten kun pistin pakin päälle niin rupes nykii ja kävi huonosti !

      Eilen illalla luin täältä jostain MAF ongelmista ja samoja oireita on myöskin minun härvelissä !!
      Sen vaihdan vielä ja sen jälkeen jos häröilee vielä niin vien sen johki ammatti BMW lääkärille !

      Tänään kokeilin kun auto kävi hyvin eikä tärissyt ajoin 80 km keskikukutus maantiellä oli 7.8L ! Kotiinpäin samainen tienpätkä 8.8L ja kävi huonosti tärisi ja nyki ! Ei tuo kapistus ole ihan normaali !!

      No niin nyt on maffi vaihdettu !!
      Eipä ollut juurikaan mitään vaikutusta tuohon nykinään !!
      Ja nyt se tauti on edennyt niin pitkälle että se ei lopu vaikka antaa kyytiä kunnolla !!

      Tälläsiä vikakoodeja se tarjoo 3505 . 1A04 . 1613

      Suutin viaksi ilmeni !! Kakkos suutin sökö !!
      Last edited by buugi uugiii; 05-04-2012, 17:31.

      Comment

      Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢
      😎
      😡
      👍
      👎