Announcement

Collapse
No announcement yet.

vetaritko vaihtoon?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Cojootti
    Bimmer Rookie
    • May 2007
    • 155

    vetaritko vaihtoon?

    Moro. 328 e46 on autona. Perä kolahtelee vaihdettaessa ja muutenkin tuntuu "väljältä". Joskus paikaltaan lähdettäessä veto "heijjaa" jos ymmärrätte. No oli tossa takapää ylhäällä kun käsijarrua säätelin ni huomasin että renkaat/vetarit pyörii aika paljon ennenkuin vaihde ottaa vastaan. Olisko vetarit kulahtanu? Ei muuten pidä mitään ääntä sen kummemmin perä ku vetaritkaan.
  • maverick999
    Bimmer Fanatic
    • Jan 2006
    • 919
    • Rauma

    #2
    Originally posted by Cojootti View Post
    Moro. 328 e46 on autona. Perä kolahtelee vaihdettaessa ja muutenkin tuntuu "väljältä". Joskus paikaltaan lähdettäessä veto "heijjaa" jos ymmärrätte. No oli tossa takapää ylhäällä kun käsijarrua säätelin ni huomasin että renkaat/vetarit pyörii aika paljon ennenkuin vaihde ottaa vastaan. Olisko vetarit kulahtanu? Ei muuten pidä mitään ääntä sen kummemmin perä ku vetaritkaan.
    Eikö perä ennemminkin ole väljä? Itsellä sama ilmiö 330d:ssä. Toinen vaihtoehto voisi olla kardaani. Olen itse yrittänyt miettiä, josko tämä olisi jo hyvä tekosyy lukkoerän hankinnalle? =)
    Respect your elders

    Comment

    • Cojootti
      Bimmer Rookie
      • May 2007
      • 155

      #3
      Originally posted by maverick999 View Post
      Eikö perä ennemminkin ole väljä? Itsellä sama ilmiö 330d:ssä. Toinen vaihtoehto voisi olla kardaani. Olen itse yrittänyt miettiä, josko tämä olisi jo hyvä tekosyy lukkoerän hankinnalle? =)

      Kai se vois peräkin olla. Mutta luulis sen ääntelevän jollakin tapaa jos olis niin väljä. Ajattelin nyt vaihtaa rättinivelen tonne kardaaniin ja kattoo jos paranee yhtään.

      Comment

      • M5 bemu
        BTCF Member
        • Nov 2007
        • 318
        • Turku

        #4
        kaksoismassavauhtis vetää viimisiä? massapyörässä väljää ja siittä johtuu kolahtelut ja tärinät....
        TEAM E34

        Kesällä e34 3.8 ///M5 -93 +re85
        Jokapäiväisessä ajossa Scoda super-bee 1.8t -07

        Comment

        Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎