Tuli tossa alku viikosta vaihdettua tuohon tourinkiin uudet jarrulevyt,palat,käsijarrukengät,tiivisteet ja vaihdoin vielä jarruletkutkin samalla.Nyt onkin sitten kuutio kaupalla ilmaa linjoissa.Tänään ilmailin niitä pari tuntia ja ei ollut mitään vaikutusta poljin menee edelleen pohjaan ja välillä heittää dsc:n pois päältä.Mistään se ei vuoda nestettä ulos.Mitenköhän sen saisi ilmattua kunnolla?:think
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e46 jarruongelma.
Collapse
X
-
Kytkin kuuluu samaan piiriin, se pitää ilmata myös.
Kun vaihtaa letkuja tai satuloita, niin jarru pitäisi jättää hiukan päälle, eli laittaa joku painamaan jarrupoljinta hieman. Silloin systeemiin jää alipaine ja nesteet pysyy suurimmaksi osaksi sisällä, toki satuloista ja letkuista hiukan tiputtaa. Silloin riittää pelkkä jarrujen ilmaus.
Mulla auto seisoi pukkien päällä kaksi päivää niin että satulat oli kaikki irti ja lankku jarrun ja penkin välissä pitämässä poljinta hiukan painettuna. Huolsin ja maalasin satulat samalla kertaa kaikki. Kun osat oli paikallaan niin vedin ruiskulla säiliön tyhjäksi ja laitoin uutta nestettä täyteen, sen jälkeen lankku pois ja ilmaamaan.Last edited by NokiLeka; 30-11-2012, 06:56."I do everything my Rice Crispies tell me to"
-
-
Originally posted by NokiLeka View PostKytkin kuuluu samaan piiriin, se pitää ilmata myös.
Kun vaihtaa letkuja tai satuloita, niin jarru pitäisi jättää hiukan päälle, eli laittaa joku painamaan jarrupoljinta hieman. Silloin systeemiin jää alipaine ja nesteet pysyy suurimmaksi osaksi sisällä, toki satuloista ja letkuista hiukan tiputtaa. Silloin riittää pelkkä jarrujen ilmaus.
Mulla auto seisoi pukkien päällä kaksi päivää niin että satulat oli kaikki irti ja lankku jarrun ja penkin välissä pitämässä poljinta hiukan painettuna. Huolsin ja maalasin satulat samalla kertaa kaikki. Kun osat oli paikallaan niin vedin ruiskulla säiliön tyhjäksi ja laitoin uutta nestettä täyteen, sen jälkeen lankku pois ja ilmaamaan.e46 330d touring
Comment
-
Comment