Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kattoikkunan moottori ongelma

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Holo44
    Newbiemmer
    • May 2012
    • 20
    • Kouvola

    Kattoikkunan moottori ongelma

    Onkos kellän mitään hajua mikä voisi mättää kattoikkunan moottorissa, kun se välillä käyttäytyy kuin siinä olisi kosketushäiriötä tai muuta? Moottori siis naksahtaa pari kertaa kun painaa nappia miten tahansa mutta mitään ei tapahdu ja sitten se taas jossain vaiheessa toimii jos kopauttelee moottoria muutaman kerran, muttei aina. Olen purannut moottoria irroittanut ja heilutellut johtaja mutta ei se vaan lähde pelaamaan. Löytyiskö neuvoja viisaammilta?
  • hakala-
    BTCF Member
    • Sep 2011
    • 449
    • Tampere

    #2
    Paina yläasentoon menevää nappia pohjassa n.30sek. Tällöin ikkuna "ohjelmoi" itsensä uudelleen. Jos vieläkin pelkästään naksuu niin tarkasta ettei kiskot jumita sitä moottoria ja viimeisenä sitten itse moottorin kimppuun
    F15 M50D
    E36 328 turbo
    E34 535 turbo

    Comment

    • Holo44
      Newbiemmer
      • May 2012
      • 20
      • Kouvola

      #3
      Okei kiitos neuvoista, kokeillaan! Mutta niitä kiskoja epäilen että ne jumittais ;o

      Comment

      • Holo44
        Newbiemmer
        • May 2012
        • 20
        • Kouvola

        #4
        Originally posted by hakala- View Post
        Paina yläasentoon menevää nappia pohjassa n.30sek. Tällöin ikkuna "ohjelmoi" itsensä uudelleen. Jos vieläkin pelkästään naksuu niin tarkasta ettei kiskot jumita sitä moottoria ja viimeisenä sitten itse moottorin kimppuun
        Juuu ei auttanut uudelleen ohjelmointi, eikä kyllä minunu mielestä kiskotkaan jumita, mutta en kyllä tiedä mitä sille moottorillekaan osaan tehdä...

        Comment

        Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎