Kertokaa viisammat onko ihan normaalia. Eli moottorijarrutuksella tuntuu että vauhti ei paljoa hidastu. Muistaakseni ennen on ollut voimakkaampi tuo vauhdin hiljentyminen. Oon nyt jonkun aikaa mittaillut kulutuksia sillain että ajanut risteyksiin moottorijarrutuksella ja mitannut kulutuksen. Sitten tehnyt toisella tankilla että kytkin pohjassa tullut risteyksiin. Mutta kulutus on pysynyt parin desin tarkuudella samassa (n 8.5l/100km) ihan sama kummalla tyylillä ajellut. Ajaminen ollut seka ajoa.
Oonko käsittänyt väärin ku oon ollut siinä uskossa että moottorijarrutuksessa bensan syöttö pitäis loppua? Moottorijarrutuksessa kulutusmittari menee nollaan ja kytkin pohjassa rullatessa se nousee hieman nollasta. Maantiellä kulutus oli autotäynnä niin 6.5-6.7 eli ihan normi?
Ihmetyttää vaan kun kulutus on ihan normilukemissa mutta tuo moottorijarrutuksen tehon puute sekä sama kulutus kytkin pohjassa risteykseen tuloon. Mielestäni ennen ollut isompi tuo hidastuminen kun nyt. Luulosairautta vai mitä? Pakoputki vuotaa jostakin kohti taas onkohan sillä jotakin vaikutusta?
Auto vm02 318 farmari.
Oonko käsittänyt väärin ku oon ollut siinä uskossa että moottorijarrutuksessa bensan syöttö pitäis loppua? Moottorijarrutuksessa kulutusmittari menee nollaan ja kytkin pohjassa rullatessa se nousee hieman nollasta. Maantiellä kulutus oli autotäynnä niin 6.5-6.7 eli ihan normi?
Ihmetyttää vaan kun kulutus on ihan normilukemissa mutta tuo moottorijarrutuksen tehon puute sekä sama kulutus kytkin pohjassa risteykseen tuloon. Mielestäni ennen ollut isompi tuo hidastuminen kun nyt. Luulosairautta vai mitä? Pakoputki vuotaa jostakin kohti taas onkohan sillä jotakin vaikutusta?
Auto vm02 318 farmari.
Comment