Announcement

Collapse
No announcement yet.

e46 328ci takapönttö

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jesulapio
    Bimmer Rookie
    • Apr 2012
    • 32
    • Turku

e46 328ci takapönttö

Tässä kesäaikana tekis mieli ostaa uus takapönttö/ koko putkisto toho autoo. Onko suosituksia, mitkä ois hinta/laatusuhteeltaa parhaimpia? En haluu mitää jäätävää pörinää, mut ois kiva sellane vähä matalempi murina, ku tolla normilla.

Oon ite kallistumassa toho bastück merkkisee takapöntöö/kokoputkistoo. Vaikuttaa kohtuu hintaselta ja laadukkaalta mitä oon selaillu, mut oks forumilaisilla jotai omia kokemuksia joko bastuckista tai muista. Osaako joku siis kehua mitä kannattaa välttää tai mitä kannattaisi harkita.
  • nevari
    BTCF Member
    • Apr 2008
    • 259
    • jyväskylä

Originally posted by jesulapio View Post
    Tässä kesäaikana tekis mieli ostaa uus takapönttö/ koko putkisto toho autoo. Onko suosituksia, mitkä ois hinta/laatusuhteeltaa parhaimpia? En haluu mitää jäätävää pörinää, mut ois kiva sellane vähä matalempi murina, ku tolla normilla.

Oon ite kallistumassa toho bastück merkkisee takapöntöö/kokoputkistoo. Vaikuttaa kohtuu hintaselta ja laadukkaalta mitä oon selaillu, mut oks forumilaisilla jotai omia kokemuksia joko bastuckista tai muista. Osaako joku siis kehua mitä kannattaa välttää tai mitä kannattaisi harkita.
    itsellä tuollainen bastuck kokoputkisto ja tykkään pirusti äänistä, ei häiritsevät, vaan juuri sopivat murinat. ainut jolloin hieman kumisee ni on talvella kylmäkäynnistyksessä. suosittelen!

Comment

• jesulapio
      Bimmer Rookie
      • Apr 2012
      • 32
      • Turku

Originally posted by nevari View Post
      itsellä tuollainen bastuck kokoputkisto ja tykkään pirusti äänistä, ei häiritsevät, vaan juuri sopivat murinat. ainut jolloin hieman kumisee ni on talvella kylmäkäynnistyksessä. suosittelen!
      kannattaa varmaa samalla vaihtaa kokoputkisto, vai riittäskö pelkkä takapönttö.. mitä tollane koko putkisto kustansi ?

Comment

• -Tk-
        Bimmer Fanatic
        • Aug 2002
        • 387
        • Jyväskylä

Originally posted by jesulapio View Post
        kannattaa varmaa samalla vaihtaa kokoputkisto, vai riittäskö pelkkä takapönttö.. mitä tollane koko putkisto kustansi ?
        Mulla on pelkkä Bastuckin takapönttö omassa 323i:ssä ja se yksinään ei ole paljoa vakiota kovempiääninen ainakaan sisälle. Ulospäin äänet on möreämmät ja asialliset. Mutta oletettavasti koko putken uusimalla saa vähän enempi muutosta aikaan.
        325d -11, 730i -87, 315 -82 | ex. 530i -07, 325d -07, 330d -04, 323Ci -99, 320i -92 Cabrio, 523i -96, 2x 325i -91, 316i -90, 318is -90, 316i -89, 316 -84, 315 -82

Comment

• jesulapio
          Bimmer Rookie
          • Apr 2012
          • 32
          • Turku

Oks kellää kokemusta noista schmiedmanni omista sport takavaimentimista ?

Comment

• Henkka992
            Bimmer Rookie
            • Feb 2011
            • 155
            • Polvijärvi

Originally posted by -Tk- View Post
            Mulla on pelkkä Bastuckin takapönttö omassa 323i:ssä ja se yksinään ei ole paljoa vakiota kovempiääninen ainakaan sisälle. Ulospäin äänet on möreämmät ja asialliset. Mutta oletettavasti koko putken uusimalla saa vähän enempi muutosta aikaan.

Missä hinnoissa tommonen bastuckki pyörii?

Comment

• -Tk-
              Bimmer Fanatic
              • Aug 2002
              • 387
              • Jyväskylä

Originally posted by Henkka992 View Post
              Missä hinnoissa tommonen bastuckki pyörii?
              Varmaan siinä 400-600e. Saksasta esim täältä http://www.fmw-onlineshop.de/eframe.htm näyttää saavan noin 400e. Kyseisestä kaupasta ei ole kokemusta.
              325d -11, 730i -87, 315 -82 | ex. 530i -07, 325d -07, 330d -04, 323Ci -99, 320i -92 Cabrio, 523i -96, 2x 325i -91, 316i -90, 318is -90, 316i -89, 316 -84, 315 -82

Comment

Working...
              X
              😀
              🥰
              🤢
              😎
              😡
              👍
              👎