Moi, osaako joku kertoa mistä saan sen E46 automaattihimmentyvän peilin osanumeron tai jonkun varman tunnistuskeinon,kun olisi tarkoitus sellanen Ebayn kautta jostain ostaa.
Kai
Moi, osaako joku kertoa mistä saan sen E46 automaattihimmentyvän peilin osanumeron tai jonkun varman tunnistuskeinon,kun olisi tarkoitus sellanen Ebayn kautta jostain ostaa.
Kai
Eikös tuolta omalla VIN- tunnisteella voi hakea kaikkea autoonsa....
Kiitos,, Löysin tämän voitteko neuvoa mikä noista 1 numerolla varustetuista olisi se joka käy minulle.
Mulla on hälytyslaite ja tarviin sen automaattihimmennyksen.
Onko tossa ekassa sitä hälytysmokkulaa?
Automaattisesti himmentyvistä näyttäisi tuotannossa olevan enää tuo yksi versio (51 16 9 134 471), jossa myös muut lisäominaisuudet. Jos käytettyä etsit, niin useammalla osanumerolla sopiva.
E39 530dA -02 M-Sport E53 X5 3.0dA -06 Sport * Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia. Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Automaattisesti himmentyvistä näyttäisi tuotannossa olevan enää tuo yksi versio (51 16 9 134 471), jossa myös muut lisäominaisuudet. Jos käytettyä etsit, niin useammalla osanumerolla sopiva.
Etsin juuri käytettyä,eli voitko neuvoo mitkä osanumerot sopii,kun mulla on alkuperäisenä se malli, jossa on se hälymokkula ,ja ne painikkeet autotallinoveen, ja himmennys.
Tarvin vain himmennyksen ja sen punaisen hälyledin.
Kai
Jos käytettyä etsit, niin useammalla osanumerolla sopiva.
Mitkä osanumerot käy,tietääkö sitä kukaan vai onko se hakuammuntaa?
Ostan jonkun ja totean että liitin onkin erilainen??
Minusta ne variantit on hieman selkeämmin RealOEM:ssa. KLIK Siitä nr.1 kohdalta valkkaat sellaiset, jossa vähintään autostasi löytyvät varusteet on merkitty "YES" ja sinulla lukituksen kauko-ohjain ilmeisesti radiotaajuusversio, ei vanhempi infrapuna.
E39 530dA -02 M-Sport E53 X5 3.0dA -06 Sport * Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia. Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Comment