Announcement

Collapse
No announcement yet.

330xd touring soitin

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • naykk1
    Bimmer Rookie
    • Aug 2013
    • 28
    • finland

330xd touring soitin

eli 330xd touring M-sport 2 paketilla ja professional navilla, kellään hajua miten saisin soittimeen usb ja aux liitännät kun ei tuo levyjen kuuntelu oikein kiinnosta? ei huvittaisi vaihtaa soitinta pois alkuperäisestä joten jos löytyy jonkinäkösiä adaptereita mitkä käy tuohon niin innokas kertoja paljastaa mistä semmoisen saisi hommattua?:think
  • abject
    BTCF Member
    • Jan 2010
    • 378
    • Vähäkyrö

Vaihtajan tilalle usb/muistíkortti/aux adapteri, esim. ncXus tai dension eBaysta.
    F11 525dx M-Sport ’14
    w123 240D Lang MR '81

Comment

• naykk1
      Bimmer Rookie
      • Aug 2013
      • 28
      • finland

linkkiä tai jotain olisi aivan mahtavaa!

Comment

• naykk1
        Bimmer Rookie
        • Aug 2013
        • 28
        • finland

kenellekään kokemusta dynavin d99 multimediakeskuksesta bemarissa?

Comment

• NokiLeka
          Bimmer Enthusiast
          • May 2006
          • 2341
          • Eurajoki

Tuossa ylhäällä on tuo Search-nappi, sen takaa löytyy aika hyvin juttua oikeastaan kaikesta askarruttavasta. Mutta tuossa nyt jotain pulinaa asiasta Dynavin kiinanavi
          "I do everything my Rice Crispies tell me to"

Comment

• 33080
            Newbiemmer
            • Feb 2011
            • 19
            • länsi

Minulla vähän samoja ajatuksia ajattelin vain vaihtaa koko soitin järjestelmän kosta radio alkanut katkomaan ääntä milloin haluaa (ilmeisesti tyyppi vika noissa soittimissa) ja cd soitinkin soittaa mitä levyjä haluaa ja silloin kun haluaa. Tuolla haulla löytyy paljon hyödyllistä ja valaisevaa asiaa kuinka kaikki tapahtuu ja onnistuu. Yksi asia vielä minua jäi askarruttamaan minulla on tuo navi järjestelmä ja sinne ei tule johtoja johon normi soitinta saisi mitenkään kytkettyä vaan kaikki tarvittavat liittimet on peräkontissa. Onko tuohon saatavilla valmista johtajaa jonka voisi vetää paikoilleen vai pitääkö johtosarja tinailla itse?

Comment

• 33080
              Newbiemmer
              • Feb 2011
              • 19
              • länsi

Osasiko vielä joku sanoa onko tuohon e46 saatavilla sellaista asennus sarjaa jolla tuohon saa din1 mallin soittimen?? Kun tuosso on tuo isomman mallinen reikä johtuen navista niin tuohon käsittääkseni kaupataan vain noita din2 mallin sovittimia? e39 näyttäs olevan tarjolla tuollaisella isoman näköosellä taustalla olevia levyjä mutta tuo ei varmaan ole käypänen e46.
              Vai onko ainut mahdollisuus siirtää tuo ilmastoinnin säätötaulu asetta ylemäksi?

Comment

• Jormuli
                BTCF Member
                • Feb 2013
                • 735
                • Helsinki

Olisi tietty hienoa tietää vuosimallit ja sen semmoiset..

Tuossa kumminkin erittäin, ehkä liiankin kattava keskustelu näistä AUX/USB asioista..

Tässä taas Spetken topicci jossa hitusen väläytellään AUX ratkasuista..
                Oli laittanut Grom USB2:n kiinni CD vaihtajan tilalle.

Itse taidan tilata tuon Grom:in ja siihen DSP johtosarjan, euroissa taisi maksaa joku 130?

Itse en lähtisi omaa navi soitinta vaihtamaan, mielummin CD:t kuin Kiinanavi.
                Exät:
                Lupo Gti
                Mazda 6 MPS
                e46 330dA Individual Touring M-Sport II -02[/B][/SIZE]

Comment

Working...
                X
                😀
                🥰
                🤢
                😎
                😡