Moi,kun en saanu edelliseen kysymykseeni mitään vastausta,niin saisinkohan tähän.
Vaihdoin 330D E46:seen jarrulaikat eteen ja taakse, kun ne oli loppu,silloin jo oli täristystä kun jarrua painoi ihan vähän, voimakkaampi painaminen vei sen tärinän pois,siis ei tärinää ja jarrutti hyvin.
Nyt kun on uudet laikat tilanne on ihan sama.
En voi ymmärtää että ne laikat olisi kierot.
Ajaessa noin 150-170 nopeutta pyörät täristää kuin olisi epätasapaino renkaissa, sekin tärinä loppuu kun nopeus nousee 200,eli kysymys kuuluu liittyykö noi kaksi tärinää toisiinsa.
Mistä vikaa voisi hakea?
Kai
Vaihdoin 330D E46:seen jarrulaikat eteen ja taakse, kun ne oli loppu,silloin jo oli täristystä kun jarrua painoi ihan vähän, voimakkaampi painaminen vei sen tärinän pois,siis ei tärinää ja jarrutti hyvin.
Nyt kun on uudet laikat tilanne on ihan sama.
En voi ymmärtää että ne laikat olisi kierot.
Ajaessa noin 150-170 nopeutta pyörät täristää kuin olisi epätasapaino renkaissa, sekin tärinä loppuu kun nopeus nousee 200,eli kysymys kuuluu liittyykö noi kaksi tärinää toisiinsa.
Mistä vikaa voisi hakea?
Kai
Comment