Eli meni nokka akselit sekaisin kun oli imu nokasta ratas irti merkkinä että imu nokka.. mutta oli isäntä tietämättömänä laittqnut irto-osat kiinni valmiiksi.. no eipä muuten käynyt itselle nettiä selaamalla että kumpi nyt on imunokka ja kumpi pako..
Eli koneen tyyppi m47d20 ei commonrail tekniikalla.
Toisessa oli koodi 2246501 ja toisessa 2246500.
Mitenkäs sitten tuo ajoituksen yleisesti laittaminen menee.. eli
Koneenkyljestä kampuran ajoitus 8-10mm tapilla ja sitten nokkien ajoitukseen jonkunlainen työkalu? Oliko nokan hahlot oltava vaaterissa vai pystyssä kannen tasoon nähden? ?
Eli koneen tyyppi m47d20 ei commonrail tekniikalla.
Toisessa oli koodi 2246501 ja toisessa 2246500.
Mitenkäs sitten tuo ajoituksen yleisesti laittaminen menee.. eli
Koneenkyljestä kampuran ajoitus 8-10mm tapilla ja sitten nokkien ajoitukseen jonkunlainen työkalu? Oliko nokan hahlot oltava vaaterissa vai pystyssä kannen tasoon nähden? ?
Comment