Announcement

Collapse
No announcement yet.

E46 Airbag takaisinkutsu?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Axe27
    replied
    Originally posted by schwarze View Post
    Eikös nää selviä paremmin soittamalla paikalliseen BMW-huoltoon. Minä soitin ja sain myös ajan bägivaihtoon meille sopivalle päivälle. Homma hoitui aivan kuten huoltokorjaamon kanssa oli sovittukin. Erittäin luotettavaa ja hyvää palvelua sain Tomi Tammelta
    Juu kyllä jos kyseessä olisi vaikkapa lämpötila/lambda anturin väärä toiminta tietyllä alueella, ei haittaa oikeastaan mitään ja voidaan hoitaa seuraavassa huollossa.

Nyt mun mielestä puhutaan ihan oikeasta mahdollisesti henkeä uhkaavasta viasta ja auton omistajien pitäisi itse mennä muka kyselemään asiasta, tätä en ymmärrä sitten millään.

Leave a comment:

• schwarze
    replied
    Originally posted by jarkko520 View Post
    Pitäisikö itse henk. Kohtasesti varmistaa marmorilta onko omaan koslaan tehty nää toimenpiteet, auto itselle sen verran uusi ja liikkeestä ostettu ettei sillon tullut mieleen kysyä onko homma hoidettu.
    Originally posted by Axe27 View Post
    Kaipa se viisainta on itse kysyä. Mulle ei ainakaan ole tullut mitään kutsua asian tiimoilta, Antaa hyvän ja luotettavan kuvan bmw:n jälkimarkkinoinnista...
    Eikös nää selviä paremmin soittamalla paikalliseen BMW-huoltoon. Minä soitin ja sain myös ajan bägivaihtoon meille sopivalle päivälle. Homma hoitui aivan kuten huoltokorjaamon kanssa oli sovittukin. Erittäin luotettavaa ja hyvää palvelua sain Tomi Tammelta

Leave a comment:

• Axe27
    replied
    Kaipa se viisainta on itse kysyä. Mulle ei ainakaan ole tullut mitään kutsua asian tiimoilta, Antaa hyvän ja luotettavan kuvan bmw:n jälkimarkkinoinnista...

Leave a comment:

• jarkko520
    replied
    Pitäisikö itse henk. Kohtasesti varmistaa marmorilta onko omaan koslaan tehty nää toimenpiteet, auto itselle sen verran uusi ja liikkeestä ostettu ettei sillon tullut mieleen kysyä onko homma hoidettu.

Leave a comment:

• MNi
    replied
    Omaan pirssiin tuli vihdoin kuluneella viikolla hanttarin bägi aktion puitteissa vaihdetuksi. Aika paljon aikaa kuluikin ennenkuin uudet airbagit saapuivat. Parempi myöhään kuin....

Leave a comment:

• Järppä
    replied
    Oma sukkula kuuluu myös kamppikseen sittenkin.
    Hertsikan Laakkonen pyysi soittamaan kuukauden päästä aikaa koska osien saannissa hankaluutta "vian" laajuuden vuoksi.
    Kysyin mitä kaikkea vaihtavat niin pelkääjän puolen bägi module vaihdetaan + ruuvit ei sen enempää eli kuten ketjun ekassa viestissä todetaan.

Leave a comment:

• Bimmer-05
    replied
    Itse olin äsken yhteydessä Salon Autotaloon ja tarvittavat osat laitettiin tilaukseen. Ilmoittelevat sitten kun ovat heille saapuneet ja sovitaan vaihtoaika.

Sen verran asiasta sanoivat että maahantuojan hoidettavana on toimittaa autojen omistajille kutsut merkkihuoltoon kampanjan takia. Riskinä nyt kun itse tilaa ajan ja käy vaihdattamassa bägin niin jos jostain syystä auto ei kuulu kampanjan piikkiin, tulee lasku omistajalle itselleen maksettavaksi. Oman sekä merkkihuollon käsityksen mukaan kampanja koskee jokaista valmistettua E46 koppaista bemaria joten omani pitäisi kuulua kampanjan pariin. Varmistettiin myös auton huoltohistoriasta ettei kyseistä kampanjaa ole jo tehty ennestään.

Leave a comment:

• ockelbo4500
    replied
    Kannattaa ottaa itse yhteyttä lähimpään BMW huoltoon. Käytin autoa Oulun Wetterillä. Just ehti käydä yläkerrassa lounaalla kun oli jo valmista, että nopeasti ainakin homma tapahtu

Leave a comment:

• |foder|
    replied
    Originally posted by SeksiSeppo View Post
    Mullakin on italiasta kiikutettu auto ja täytyy vaihtaa. Kysäset samalla kun käyt hakee varaosia niitähän näihin välillä uppoaa.
    No on kyllä ihme auto kun ei muuten tarvitse vaihtaa yhtään osia.

No joo, jotain pientä (valojen kuoret jotka jo löytyy) mutta ei näillä näkymin ole muuten asiaa marmorille. Täytyykin pistää kyselyä asiasta.

Leave a comment:

• SeksiSeppo
    replied
    Originally posted by |foder| View Post
    Mites sitten tuontiautoilla?

Mulla tuotu ruotsista pari vuotta sitten. Valmistettu 2003.
    Kuuluuko tämä yksilö samaan kampanjaan vai miten hä tä? :think

Ei ole mitään markkinointikieltoja tai muuta. Eipä kyllä tosin ole tullut koskaan mitään postia maahantuojan suunnilta.

E: Löytyykö jostain jotain listaa takaisinkutsuttavista autoista vai täytyykö luottaa siihen että kutsu tulee? Täytyyköhän sitä ottaa yhteyttä autokeskukselle... :think

Mullakin on italiasta kiikutettu auto ja täytyy vaihtaa. Kysäset samalla kun käyt hakee varaosia niitähän näihin välillä uppoaa.

Leave a comment:

• |foder|
    replied
    Mites sitten tuontiautoilla?

Mulla tuotu ruotsista pari vuotta sitten. Valmistettu 2003.
    Kuuluuko tämä yksilö samaan kampanjaan vai miten hä tä? :think

Ei ole mitään markkinointikieltoja tai muuta. Eipä kyllä tosin ole tullut koskaan mitään postia maahantuojan suunnilta.

E: Löytyykö jostain jotain listaa takaisinkutsuttavista autoista vai täytyykö luottaa siihen että kutsu tulee? Täytyyköhän sitä ottaa yhteyttä autokeskukselle... :think
    Last edited by |foder|; 02-09-2014, 20:16.

Leave a comment:

• expertti
    replied
    Itse soitin Kajjjaanin Wetterille. Kuulemma vaihdetaan ABS moduli... Se jotenkin liittyy tuohon Airbag- systeemiin.....

Auto siis E46 330d -2001.

Osa meni tilaukseen, 7000 autoa odottaa vaihtamista, osilla toimitusvaikeuksia kuulemma. Saattaa kestää....

Leave a comment:

• teino
    replied
    Mulle tuli kutsu kirjeenä kotiin jo viime talvena, ja tuossa helmikuun paikkeilla vaihdatin Oulun Wetterillä. Tunnin homma, eikä tietenkään kustantanu mulle mitään.

Kärry E46 320dA vm.2002, suomiauto

Leave a comment:

• stts
    replied
    Laittaisiko joku tähän sen virallisimman tai viimeisimmän tiedon tästä E46:sta koskevasta bägin takaisinkutsusta, kiitos.

Onko jotain muita 2002-2003 valmistettuja (tai kaikkia vuosimalleja) koskevia E46 takaisinkutsuja, niistä myös tietoa kiitos?

Leave a comment:

• Bimmer-05
    replied
    Kirjettä odotellessa myös täällä..

Ajattelin asiasta täällä kysäistä koska tieto julkaistu jo jonkin aikaa sitten ja hyvä tietää onko joku jo varsinaisia kutsuja saanut tai onko jollekin mahdollisesti bägi vaihdettu.

Leave a comment:

Working...
X
😀
🥰
🤢
😎
😡
👍
👎