Originally posted by 325E
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E46 Airbag takaisinkutsu?
Collapse
X
-
-
-
Sporttiratin pyöreää oli ilmeisesti paremmin saatavilla, kuin sämpyläratin. Hain vompattiin, mihin meni rattiin ja hanttarille ja M3 vain ratin nyt syksyllä.
Leave a comment:
-
-
Ainakin kesällä löytyi bagit konalan autokeskukselta. Itseä ainakin kiinnostaa enemmän ne mahdollisessa kolarissa silmille tulevat metallipalat kuin leiman saaminen
Leave a comment:
-
-
Taitaa mennä vielä aika pitkään, että nuo kaikki Takatan pommit on saatu vaihdettua kaikilla merkeillä.
Leave a comment:
-
-
Olipa hyvä että nostitte aiheen taas päivän polttavaksi... Taitaa olla jo toista vuotta siitä kun peruivat mun auton huoltoajan koska bägit oli loppu. Uutta aikaa ei vain ole vieläkään näkynyt, joten laitoinkin taas mailia lähimpään merkkihuoltoon.
Leave a comment:
-
-
En muista olenko asiaa kommentoinut/kysynyt joskus aikaisemmin mutta onko bägeissä merkitty parasta ennen- päivä ?
Leave a comment:
-
-
Takaisinkutsu ja bägien vaihto koskee tiettyjä valmistuseriä Takatan valmistamissa osissa. Koskee maailmanlaajuisesti useita muitakin automerkkejä.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by 325E View PostTietääkö joku miksi toisille vaan vaihdetaan apukuskin bägi, taas autooni minulle vaihdettiin apukuskin bägi eli vm-2002 E46 325ti Compaktissa ja muka kuskin bägi kunnossa, mistä tietää ettei sekin ole vaihtokamaa?
Leave a comment:
-
-
Minulla vm- 2002 325ti Compaktissa taas päinvastoin
Tietääkö joku miksi toisille vaan vaihdetaan apukuskin bägi, taas autooni minulle vaihdettiin apukuskin bägi eli vm-2002 E46 325ti Compaktissa ja muka kuskin bägi kunnossa, mistä tietää ettei sekin ole vaihtokamaa?
Leave a comment:
-
-
Tänään Kokkolan käyttöautossa vaihtoivat vänkärin nyynyn ja tarkistivat kuskin bägin joka oli ok
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Rocla View PostOmassakin molemmat kampanjat tekemättä ja kahdesti leimattu.
Kyseistä aktiota ei ilmeisesti ilmoiteta trafille.
Leave a comment:
-
-
Omassakin molemmat kampanjat tekemättä ja kahdesti leimattu.
Kyseistä aktiota ei ilmeisesti ilmoiteta trafille.
Leave a comment:
-
-
oma auto 330 noudettu air-bag tutkimuksesta. Kuskin bäggi kunnossa,apparin bäggi vaihdettiin.( Laakkonen Olarinluoma)
Leave a comment:
-
Leave a comment: