Announcement

Collapse
No announcement yet.

E46 Coupe Led takavalot

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • LandLake
    Newbiemmer
    • Oct 2013
    • 3
    • Finland

E46 Coupe Led takavalot

Terve.

Onko porukalla kokemuksia näistä LED takavaloista ?

Itel o joku entine omistaja asentanu noi led valot ja välillä kaikki toimii aivan moitteettomasti ja välillä kuskin puolen "ajovalot/parkit" on pimeenä. Yksi ainoa ledi toimii kokoajan ja se on se vähän sivussa oleva. Vilkut, jarruvalot, pakkivalot ja sumuvalo toimii moitteetta.
    Mistäköhän mahtaisi johtua että nuo parkit temppuilee ??
    Mittaristoon ei tule mitään ilmoituksia palaneesta polttimosta tms.

Nämä on varmaan jotku halppisvalot tms.

Mahtaako olla jotain konsteja tai varmasti toimivia valoja ?

Iso kiitos hänelle ketä osaa neuvoa !
  • 12345
    Newbiemmer
    • Sep 2013
    • 5
    • Finland

Terve! Tuli mieleen että ainakin uudemmissa e46 coupeissa on ledit vakiona kun tulee tehtaalta. Minkä vuotinen auto on, onko mahdollista että olisi alkuperäiset valot? :think

Comment

• Eltzu
      Newbiemmer
      • Feb 2014
      • 9
      • Tampere

Löytyhän aiheesta jo valmis ketju. Kovasti oon kuullu tutuilta puhetta että ledit on pirun hankala saada toimimaan moitteettomasti jälkiasennuksena, vaikka ois vastukset sun muut kunnossa. Joku tuttava oikeen "ammattilaisella" käyny asennuttamassa ja valot silti ihan mykät. Toinen vaihtoehto tuntuu olevan että herjaa sitten valojen varotusvaloo kaiken aikaa (mitä tuo mun sankari tekee kyä muutenkin, mistä lie herneet vetäny ku kaikki valot pelaa ja polttimot on oikeet....)

Onks jollain kokemusta siitä että ois saanu ledit oikeasti toimimaan takana? Mielellää vielä semmoset joista ei katsastuksessa tulis naputusta. Mitään linkkiä mistä sais, tai ees valmistajaa? Tarttiko asentaessa tehdä jotain taikoja, että sai toimimaan vai menikö sellasenaan?

Olis nuo mustapohjaset ledit pikkasen kivammat kun nuo perusvalot kalvotettuina.. Tuo mun lelu on siis -02 318 coupé, eli jotain siihen istuvaa ois hakusessa.

Comment

• Jo&Po
        BTCF Member
        • Feb 2013
        • 34
        • Oulainen

Itse tilasin led takavalot www.piritek.com ja hyvin on toiminu. Ei mitään ongelmia.
        Räjähtäny N54 moottori 1 kpl
        Garrett gtx 3582r genII kyllä lähtee😎

Comment

Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎