Moro.
Eli oma e46 320d tekee sellasta että käynnistyy pirun huonosti kun on seissyt jonkun aikaa ja käyntiin lähdettyäänkin tuntuu että hevosista ei oo kun 1/3 tallella. Kun on kerran saanut käyntiin niin sitten lähtee normaalisti uudestaan.
Kylmänä voimaa tuntuu olevan enemmän mutta yleensä vähenee kun lämpiää. Välillä nykäisee ajossa ja alkaa toimimaan kunnolla mut nykyään harvemmin.
Vikakoodeja ei oo luettu kun kiinan poika ei oo saanu lähetettyä kuukausi sitten tilattua koodinlukijaa. Siirtopumppu vaihdettu, ei auttanu. Ei vuoda dieseliä. Ilmamassamittarin johto käytetty irti ja muuttu vaan huonompaan suuntaan. Pa-suodatin ei oo tukossa. Egr poistettu ohjelmalla käytöstä. Turbon säätöpurkki ja letkut tarkistettu. Turbokin on vissiin ehjä kun toimii välillä niin kun pitää.
Nyt alkoi ahtoputkisto vuotamaan ja tuntu et nyt toimii moottori paremmin kun ilmaa vuotaa ulos. Polttoaineen saannissa ongelmia?
Voiko polttoaineen paineet hävitä suoraan paluulinjaan? Joskus tuttu asentaja kattonu vähän ja muistaakseni hiukan alhaiset pa-paineet ollu. Suuttimet ja paluuletkut on vaihdettu jo kerran, voi tietysti olla vikaa silti niissäkin.
Ehdotuksia?
Eli oma e46 320d tekee sellasta että käynnistyy pirun huonosti kun on seissyt jonkun aikaa ja käyntiin lähdettyäänkin tuntuu että hevosista ei oo kun 1/3 tallella. Kun on kerran saanut käyntiin niin sitten lähtee normaalisti uudestaan.
Kylmänä voimaa tuntuu olevan enemmän mutta yleensä vähenee kun lämpiää. Välillä nykäisee ajossa ja alkaa toimimaan kunnolla mut nykyään harvemmin.
Vikakoodeja ei oo luettu kun kiinan poika ei oo saanu lähetettyä kuukausi sitten tilattua koodinlukijaa. Siirtopumppu vaihdettu, ei auttanu. Ei vuoda dieseliä. Ilmamassamittarin johto käytetty irti ja muuttu vaan huonompaan suuntaan. Pa-suodatin ei oo tukossa. Egr poistettu ohjelmalla käytöstä. Turbon säätöpurkki ja letkut tarkistettu. Turbokin on vissiin ehjä kun toimii välillä niin kun pitää.
Nyt alkoi ahtoputkisto vuotamaan ja tuntu et nyt toimii moottori paremmin kun ilmaa vuotaa ulos. Polttoaineen saannissa ongelmia?
Voiko polttoaineen paineet hävitä suoraan paluulinjaan? Joskus tuttu asentaja kattonu vähän ja muistaakseni hiukan alhaiset pa-paineet ollu. Suuttimet ja paluuletkut on vaihdettu jo kerran, voi tietysti olla vikaa silti niissäkin.
Ehdotuksia?
Comment