Announcement

Collapse
No announcement yet.

apua tarvitaan bmw 318i 02-

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • JPPP
    Newbiemmer
    • Nov 2013
    • 1
    • Espoo

    apua tarvitaan bmw 318i 02-

    Eli tuli tossa syyskuun alusta ostettua autoliikkeestä tommonen bmw 318 manuaali 02- ajettu 198000. auto toiminut moitteettomasti lukuunottamatta heti 2 viikon jälkeen oikea takavalo reistailee selvis et jotain kosketushäikkää ja samalla takavilkku ei toimi. nyt kuitenkin vklppuna olin lähdössä normaalisti himasta sytty melkeen minuutinpäästä ajosta mittaristoon luistonesto valo abs valo sekä käsijarrun kuva on punasena kokoajan ihan normiajossa + ainakaan vakionopeudensäädin ei toimi eli ihan perseestä, kirsikkana kakunpäälle toinenkin takavalo pimeni. eli tällä hetkellä tuntuu että täyspaska tuli ostettua. mutta nyt tarvis apua mistä lähtee purkaa tätä eli missä mahollisesti vika/viat+kustannukset. itse en noista autoista niin paljoa tiedä että osais tehä varsinkin kun kyse ilmeisesti sähköongelmista ?. eli nyt jos joku tietää tai luulee tietävänsä missä vika niin olen todella kiitollinen ! teknisesti auto käy hyvin ja noin muuten.
  • kani
    Bimmer Fanatic
    • Mar 2003
    • 699
    • Espoo

    #2
    Jos kerran liikkeestä ostit niin siinä on 6kk:n virheolettama. Ota yhteys myyjäliikkeeseen. Jos auto on myyty luistonestolla ja vakionopeudensäätimellä niin pitäähän niiden toimia.
    E46 330Ci cabrio + EP3 Civic Type-R

    Comment

    • Convertible
      Bimmer Enthusiast
      • Nov 2003
      • 2638
      • Turku

      #3
      Johdot menee poikki takaluukun kohdalta ja menee oikkariin. Ihan perus BMW vika.
      F25 X3 35d
      E87 118i
      E46 330ti
      E46 M3
      E30 M3
      E30 M3 Convertible
      Z3 Roadster

      Comment

      Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢
      😎
      😡
      👍
      👎