Moro!
Autona siis E46 330xi vm. 2002
Nyt tarvis selvitystä ongelmaan kun kävin lukemassa otsikon autosta vikakoodit ja löytyi 3 vikakoodia.
Polttonestehöyryjen regerointiventtiili -katkos- Missä sijaitsee?
Palamiskatkoksia sylinterissä 6 -virhetoiminto-
Palamiskatkoksia sylinterissä 2 -tunnistettu-
Olisko nämä imuvuodon seurauksia vai puolavikaa? Kylmäkäynnistys ongelmaa on ilmennyt ja moottorin vikavalo syttyy ja sammuu tasaseen tahtiin.
Autoon vaihdettu tulpat ja imuputket sekä disa käytetty irti sekä silmämääräisesti tarkistettu.Myös imusarjan päädyssä oleva 1 kumitulppa on ehjä.
Lisäksi imusarjan päädystä lähtee joitain letkuja siellä olevaan venttiiliin jota ei pääse näkemään. Mikähän tämän venttiilin tarkoitus on?
Mitä muita letkuja ja venttiilejä imusarjan toimintaan liittyy jotka aiheuttaisivat tuota moottorin vikavalon palamista?
Lisäksi varotoimena huohotin vaihtuu talviversioon ensi viikolla sekä samalla vanoksen tiivisteet sekä venttiilikopan/pulttien tiivisteet vaihdetaan.
Autona siis E46 330xi vm. 2002
Nyt tarvis selvitystä ongelmaan kun kävin lukemassa otsikon autosta vikakoodit ja löytyi 3 vikakoodia.
Polttonestehöyryjen regerointiventtiili -katkos- Missä sijaitsee?
Palamiskatkoksia sylinterissä 6 -virhetoiminto-
Palamiskatkoksia sylinterissä 2 -tunnistettu-
Olisko nämä imuvuodon seurauksia vai puolavikaa? Kylmäkäynnistys ongelmaa on ilmennyt ja moottorin vikavalo syttyy ja sammuu tasaseen tahtiin.
Autoon vaihdettu tulpat ja imuputket sekä disa käytetty irti sekä silmämääräisesti tarkistettu.Myös imusarjan päädyssä oleva 1 kumitulppa on ehjä.
Lisäksi imusarjan päädystä lähtee joitain letkuja siellä olevaan venttiiliin jota ei pääse näkemään. Mikähän tämän venttiilin tarkoitus on?
Mitä muita letkuja ja venttiilejä imusarjan toimintaan liittyy jotka aiheuttaisivat tuota moottorin vikavalon palamista?
Lisäksi varotoimena huohotin vaihtuu talviversioon ensi viikolla sekä samalla vanoksen tiivisteet sekä venttiilikopan/pulttien tiivisteet vaihdetaan.
Comment