Morjesta taas!
Nyt olis tuo auto (320d 100kw sedan) tehnyt jälleen kerran laupeuden ja ajattelin kysellä onko täällä viisaampia.
Ongelma:
Ajosta alkoi nykimään, tehot hävisi.
Nyt sitten toimii hyvin alle 2000rpm pienellä kaasulla, mutta ei ollenkaan sen yli.
Kaasua kun antaa kunnolla, menee laattikkokin vikatilaan.
Lykkii putkesta vaaleaa savua kun kaasuttaa paikallaan lämpimällä koneella.
DDE antaa tällaistavikakoodia.
65/88 - Charge-air-pressure control
1B/04 - Electric auxiliary heater
48/10 - Control, timing device
Shadow-memory:
65/88 - Charge-air-pressure control
1B/04 - Electric auxiliary heater
05/88 - Needle-motion sensor
48/10 - Control, timing device
0A/08 - Control, start of injection
Ahtokoodi tulee sen takia kun autossa on kunnostettu turbo joka ei aivan jaksa kaikkia ahtoja antaa mitä kone pyytää. Kesällä laitettu tuo turbo ja uusittu VP44 pumppu. Uusi MAF, missä ei ole vikaa koska ongelmat pysyvät ilman mafin piuhaakin. Jäähdytysnestettä tiputtelee jostain termarin paikkeilta, mutta ei itse termarista, joka on myös uusi. EGR termari vähän vuotaa molemmista tiivisteistä myös.
Nollasin koodit, kaasuttelin paikoillaan, jolloin moottori tärähtelee jännästi. Ainut koodi joka tuolta tuli paikoillaan kaasuttelusta on 48/10 - Control, timing device. Voisiko tarkoittaa, että jako on sekaisin jostain syystä? Voiko jumittava EGR oireilla näin?
Tässä alkaa ihminen olla pahemmin veloissa kuin Suomen valtio tämän autonsa kanssa. Arvostaisin todella jos joku osaisi autella.
Nyt olis tuo auto (320d 100kw sedan) tehnyt jälleen kerran laupeuden ja ajattelin kysellä onko täällä viisaampia.
Ongelma:
Ajosta alkoi nykimään, tehot hävisi.
Nyt sitten toimii hyvin alle 2000rpm pienellä kaasulla, mutta ei ollenkaan sen yli.
Kaasua kun antaa kunnolla, menee laattikkokin vikatilaan.
Lykkii putkesta vaaleaa savua kun kaasuttaa paikallaan lämpimällä koneella.
DDE antaa tällaistavikakoodia.
65/88 - Charge-air-pressure control
1B/04 - Electric auxiliary heater
48/10 - Control, timing device
Shadow-memory:
65/88 - Charge-air-pressure control
1B/04 - Electric auxiliary heater
05/88 - Needle-motion sensor
48/10 - Control, timing device
0A/08 - Control, start of injection
Ahtokoodi tulee sen takia kun autossa on kunnostettu turbo joka ei aivan jaksa kaikkia ahtoja antaa mitä kone pyytää. Kesällä laitettu tuo turbo ja uusittu VP44 pumppu. Uusi MAF, missä ei ole vikaa koska ongelmat pysyvät ilman mafin piuhaakin. Jäähdytysnestettä tiputtelee jostain termarin paikkeilta, mutta ei itse termarista, joka on myös uusi. EGR termari vähän vuotaa molemmista tiivisteistä myös.
Nollasin koodit, kaasuttelin paikoillaan, jolloin moottori tärähtelee jännästi. Ainut koodi joka tuolta tuli paikoillaan kaasuttelusta on 48/10 - Control, timing device. Voisiko tarkoittaa, että jako on sekaisin jostain syystä? Voiko jumittava EGR oireilla näin?
Tässä alkaa ihminen olla pahemmin veloissa kuin Suomen valtio tämän autonsa kanssa. Arvostaisin todella jos joku osaisi autella.
Comment