Ongelma olis seuraavanlainen: Tutka äänsi yhtäjaksoisesti aina virtojen käynnistyksen jälkeen kun ekan kerran kytki peruutusvaihteen. Noh.. Yleistesterin mukaan vasen laitimmainen anturi viallinen. Uusittu se ebaystä ostetulla versiolla ja nyt tutka ei sano yhtään mitään. Sulake ok ja kaikki anturit kyllä "tikittää" kun pakki on päällä. Mitäs seuraavaksi tutkitaan?
E46 Ci peruutustutka
Collapse
X
-
E46 Ci peruutustutka
E46 325cia -00
R129 AMG
EX: E46 320d -00, Passat 1.9TDI -97, Accord -96, Fiat 127 -81Tags: None
-
-
Jep.. Ainoa koodi oli tuo laitimmainen tunnistin. Nyt järjestelmä mykkä.E46 325cia -00
R129 AMG
EX: E46 320d -00, Passat 1.9TDI -97, Accord -96, Fiat 127 -81
Comment
-
Peruutusvalotkin palavat normaalisti.E46 325cia -00
R129 AMG
EX: E46 320d -00, Passat 1.9TDI -97, Accord -96, Fiat 127 -81
Comment
-
Oliko anturi alkuperäisen näköinen Bosch, mutta hinta 20e hujakoilla? Sellaisen ostin ja tikitti kyllä, mutta ei toimi eikä anna vikakoodia. Pyysin uuden ja se pelitti ja toinenkin sen mukana tullut toimi. Merkkaa oikein, mutta on alkuperäistä paljon epäherkempi, eli harvemmat piipit kauempaa jää tulematta, läheltä tulee samoin kun alkuperäisistäkin. Kyse on ilmeisesti kiinalaisesta kopiosta, joka ulkoisesti varsin tarkka? Tai sitten alihankkijan hylkäämiä yksilöitä.Originally posted by Smokehammer View PostOngelma olis seuraavanlainen: Tutka äänsi yhtäjaksoisesti aina virtojen käynnistyksen jälkeen kun ekan kerran kytki peruutusvaihteen. Noh.. Yleistesterin mukaan vasen laitimmainen anturi viallinen. Uusittu se ebaystä ostetulla versiolla ja nyt tutka ei sano yhtään mitään. Sulake ok ja kaikki anturit kyllä "tikittää" kun pakki on päällä. Mitäs seuraavaksi tutkitaan?
Mulla kyllä muut anturit toimi normaalisti kun tuo oli kiinni, että ei välttämättä samasta asiasta kiinni.*** E53 X5 3.0d 2005 ***
Comment
Comment