Sitä jäin ihmettelemään että miten on voinut mennä maahantulokatsastuksessa läpi, jos a) katit oli vanhat, jotka vaihdettu uusiin myöhemmin b) ei ollut etummaisia lambdoja. Vai eikö tuossa maahantulokatsastuksessa mitata päästöjä lainkaan ?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
M54b22 ja lambdat hukassa
Collapse
X
-
Originally posted by pheno View PostSitä jäin ihmettelemään että miten on voinut mennä maahantulokatsastuksessa läpi, jos a) katit oli vanhat, jotka vaihdettu uusiin myöhemmin b) ei ollut etummaisia lambdoja. Vai eikö tuossa maahantulokatsastuksessa mitata päästöjä lainkaan ?
lambdat tosin irti silloinkin. -->ei obd testissä mitään vikoja huomattu
Comment
-
-
Originally posted by Perlenbacher View PostIsosti muokattu moottorinohjausta? Pitäs noista nyt vikakoodi jäädä.
Tässä nyt on varmasti eka askel saada nuo koodit luettua. Ja varmasti sitten uusien lambaadojen hommaus kun tietää mikä on homman nimi.
Kulutuksesta sen verran tuli mieleen kun tuossa yhden foorumilaisen kanssa soittelin että nilkutus moodissa kulutus pitäisi olla huomattavan korkea.
Itse ajoin uudeksivuodeksi rukalle. 4 henkilöä, tavaraa täynnä ja suksiboksi katolla. Vaasa - Ruka väli kulutuksella tasan 7. Rauhallisesti kyllä ajoin mutta eikai tuolla nyt tuon vähempään pitäis päästäkkään.
Comment
-
-
Originally posted by Supa View PostKyseessä B22, ei B30.
Entinen B22 meni 7-7,5 maantiepainotteisessa seka-ajossa
Vähän siinä testasinkin että miten pieneen sillä pääsee. Alle 7 on kyllä jo aika mahdotonta jos ei ajo ole pelkästään matkaa ja jotain 90kmh ja alle....
Ei sitä tarvi kun viikon ajella työmatkaa taas kaupungin läpi niin kulutus on 9L+
Comment
-
Comment