Joo elikkäs tuommoinen 98 vuoden 1,9 koneella oleva baijerilainen rupes yhenäkin lämpöjen kanssa pelleilemään. Nyt vielä viime viikolla vaikka kovat pakkaset oli, nousi lämmöt normaalisti puoleen väliin ja puhallin puhalti jotenkuten lämmintä ( haaleaa) mutta nyt yhen äkin autosta lämmöt ei nouse kuin siihen lämpömittarissa olevan sinisen palkin ylälaitaan, eli ei juuri ollenkaan,sekä lämmitin puhaltaa kylmää. Puhuuvat, että vika on yleensä EGR-termostaatissa, mutta käsittääkseni tuossa 1,9 neloskoneessa sitä termaria ei ole? Joten vika todennäköisesti päätermostaatissa, eikö vain?
Lisäksi polttoaineenkulutus on todella kova kun lämmöt eivät ole nousseet riittävän korkealle.
Vielä yksi kymysys, onko näissä E46 korimallin bemareissa yleensä vihreät vai punaiset jäähynesteet?
Kiitokset vastauksista
Lisäksi polttoaineenkulutus on todella kova kun lämmöt eivät ole nousseet riittävän korkealle.
Vielä yksi kymysys, onko näissä E46 korimallin bemareissa yleensä vihreät vai punaiset jäähynesteet?
Kiitokset vastauksista
Comment