Announcement

Collapse
No announcement yet.

330xd Vuotaa syöttöpumpusta

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • end-o
    Newbiemmer
    • Oct 2005
    • 27

    330xd Vuotaa syöttöpumpusta

    Moro!
    Mulla olis tollane 330xd joka diisseliä on vuotanu tässä syksystä lähtien useemman kerran(haissut vain välillä), mutta vasta ns. kovilla pakkasilla auton käynnistäessä tulee äkkiä alle ihan tiputtamalla kunnon lammikko. Paikansin osan vuotoa letkunpätkään ennen esilämmitintä ja vaihdoin sen. Sekä suodattimelta lähtevän kirkaan letkun, syöttöpumpun päähän. Vaihdoin sinne klemmarin. Vuosi. Suomesta ko letkua ei olis saanu kuin viikon odotus ajalla(85e), joten vedin mustaa naftaletkua tilalle. Ja näytti ettei vuoda enään.
    Mutta mutta kylmänä taas aamulla kone käyntiin, nii alkoi vuotaa letkun juuresta. Kun kone lämpeää ei vuotoa enään esiinny.

    Onko Muilla vuotanut? vaihtanut kukaan itse o-rengasta? Vuotanut kyseinen pumppu muualta?
    Ja Mihin puljuun kannattaa ottaa yhteyttä järvenpää-uusimaa akselilla, ettei ihan nyhdä tyhjäksi?

    Luin noista mitä täältä haulla löysin. Mutta en törmännyt saman mallin ongelmiin.(vanhemmissa kylläkin) Ja ei kuulemma kannata itse vaihdella tiivisteitä?!!??!?!?!?

    -Kiitoksia
  • MNi
    Bimmer Enthusiast
    • Nov 2008
    • 3143
    • Tampere

    #2
    Valmistusvuosi ja -kuukausi olisi hyvä tieto.

    Oletettavasti kuitenkin vuotaa osata 4: KLIK.

    Vai oliko kuitenkin M57-koneisesta kyse ja kuvasta osa 2: KLIK.

    Silloin pitäisi tietää onko manuaali vai automaatti.

    Joka tapauksessa olisi ehkä syytä vaihtaa orkkisletku ja uudet kiristimet.

    Comment

    • end-o
      Newbiemmer
      • Oct 2005
      • 27

      #3
      arvasin että en osanna selventää tarpeeksi.
      Auto rek. 10/2002 ja m57 manuaali.
      ja osa on juurikin tämä kuvan 2, jonka letkun vaihdoin. Ja näyttää että juurikin tuolta pumpun päästä vuotaisi :(
      Paikkahan sinäänsä on todella v-mäinen minne tuo klemmari tulee.

      Comment

      • Lötkö
        Bimmer Fanatic
        • Feb 2006
        • 644
        • Keskisuomi

        #4
        Tuossahan ei ole syöttöpumppua vaan korkeapainepumppu. Ja jos ei ole itellä hommasta hajua niin vie suoraan korjaamolle.

        Comment

        Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎