onko kenelläkään kokemusta kyseisen auton madalluksesta? ajattelin hillittyä madallusta eli vain madallusjousia! kokemuksia ja linkkejä saa jakaa!
Announcement
Collapse
No announcement yet.
330xd -04 touring m-sport madallus!
Collapse
X
-
Ei sitä hillittömästi edes saa madallettua, koska on nelikko. Minulla ollut Eibachin jousia alla, pumput Bilsteinia ja Konia.Näillä mennään:
- BMW E81 118i since 2017
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
-
-
Onko sinulla vakiopumput vai m-sportin pumput? Vakiopumput ovat liian pitkät madallusjousille. Kyllä siitä kokemuksieni mukaan tulee jäykempi ja huomattavasti pintakovempi pumppujenvaihdolla.Näillä mennään:
- BMW E81 118i since 2017
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-
-
Originally posted by Laku View PostOnko sinulla vakiopumput vai m-sportin pumput? Vakiopumput ovat liian pitkät madallusjousille. Kyllä siitä kokemuksieni mukaan tulee jäykempi ja huomattavasti pintakovempi pumppujenvaihdolla.M3 Cabrio Individual
530d GT xDrive
GL420 CDI
ZX-12R
Comment
-
-
varustelista löyty hanskalokerosta ja saksaks on.. mutta löyty täältä foorumilta faktaa varustenumeroista eli 226 (Urheilualusta) ei ole ollut saatavilla kyseiseen malliin.. eli helpoimmalla selviää varmaankin laittamalla säädettävän alustasarjan mallia bc racing!Last edited by naykk1; 27-01-2014, 18:56.
Comment
-
-
Tekeekö BC Racing säädettävä alustaa nelikolle?Näillä mennään:
- BMW E81 118i since 2017
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-
-
Originally posted by jussi_r View PostOnko tuohon nelikkoon saanut M Sport -alustaa sen paremmin jousien kuin iskareidenkaan muodossa? Tietääkseni ei.Näillä mennään:
- BMW E81 118i since 2017
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-
-
Originally posted by Laku View PostTodennäköisesti ei. Vastoin parempaa tietoa en lähtenyt kinaamaan topikin aloittajan kanssa, kun oli otsikossaan laittanut m-sport madallus.M3 Cabrio Individual
530d GT xDrive
GL420 CDI
ZX-12R
Comment
-
-
Pitäisi, pitäisi, muttei ole koskaan kiinnostanut.Näillä mennään:
- BMW E81 118i since 2017
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-
-
D2 ainakin saa nelikkoon, joskus vuos sitten ei ollut bc racing:in alustaa saatavilla nelivetoon kun kyselin.
Ton nelikon madallus kyllä aiheuttaa ainakin vetari ongelmia jokusen verran, nyt vasen etuvetari (2 vuotta vanha ja n.70tkm ajettu) on jo niin väljä että jyristää ja vipottaa. Eka vuos oli muistaakseni weitecin madallusjousisarja alla (-40 tai -30 edessä) ja toka vuos tuo d2 alla niin matalana keulasta kun vakio jousilla saa ilman järetöntä jousen esikiristystä. Silti auto ei niin sanotusti nykykäsityksessä ole oikeasti matala, maavaraakin on 8-9cm. Tässä vielä kuva tosta omasta niin saa vähän suuntaa. Ite en ton enempää madaltais vaikka lyhyemmillä jousilla se oliskin mahdollista, koska etuvetarit on jo nyt niin järjettömissä kulmissa...
https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.n...00517202_n.jpg
D2 tolpilla ei jää joustovaraa kuin 7,5-8cm ulosjoustosta sisäänjoustoon, toki varmaan pohjaanlyöntikumi antaa vielä jonkun verran periks. Vaatis kyllä vähän jäykemmät jouset(itellä oletus jouset) ettei pohjais niin herkästi.G05 X5 45e Msport
E70 X5 35d
E36 Compact VR6T
E60 M5 VR6T
E92 VR6T Build
Comment
-
-
Hyvää tekstiä juxolta, itselläni samankaltaisia kokemuksia etuvetareiden kanssa.
Miten etuvetosten kanssa tuo madallus hoituu, kun Bemarin nelikoissa on etuvetareiden kanssa ongelmia? Itselläni kun ei ole ikinä ollut madallettua etuvetoa tai etuvetoa ylipäätään....:thinkNäillä mennään:
- BMW E81 118i since 2017
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-
-
Originally posted by Laku View PostHyvää tekstiä juxolta, itselläni samankaltaisia kokemuksia etuvetareiden kanssa.
Miten etuvetosten kanssa tuo madallus hoituu, kun Bemarin nelikoissa on etuvetareiden kanssa ongelmia? Itselläni kun ei ole ikinä ollut madallettua etuvetoa tai etuvetoa ylipäätään....:think
Comment
-
-
Joo kyllähän etuvedoissakin niitä menee, mutta kyllä uskallan väittää että näissä X:issä on vetarit isommissa kulmissa... Ainakin mitä oon joihinkin kavereiden etuvetosiin linttoihin verrannu, esim. kaverin B-Vectran() vetarin kulmat ei oo niin pahat kun omat vaikka maavara on jotain 3-4cm väliltä. Tossa omassa tosiaan vielä wheelgap 2-3cm luokkaa.
Jälkiviisaana en varmaan lähtis madaltamaan tota nelivetoo, vaikka säädettävä alusta onkin niin ei sitä kärsi mieltymysten takia millään nostaakkaan...G05 X5 45e Msport
E70 X5 35d
E36 Compact VR6T
E60 M5 VR6T
E92 VR6T Build
Comment
-
Comment