Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ratin vaihto

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Pete
    Newbiemmer
    • Mar 2005
    • 10

    Ratin vaihto


    Onnistuuko vaihtaan tämän nelipuolaisen vastaavaan kolmipuolaiseen rattiin millään, ettei maksaisi 2000 euroa, minkä hinnan sain Wetteriltä?
    Ai niin auto olisi 320 E46 2003.
    Attached Files
  • Clavurion
    BTCF Member
    • Feb 2005
    • 9135
    • Oulu

    #2
    Onnistuu hyvinkin helposti. Hommaat käytettynä uuden ratin ja asennat paikalleen. Tuossa on 2-vaiheinen airbag, eli sopii uudempi pyöreällä airbag:llä oleva sport/M-sport ratti.
    E39 530dA -02 M-Sport
    E53 X5 3.0dA -06 Sport
    * Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
    Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.

    Comment

    • Haju69
      Administrator
      • Nov 2005
      • 16340
      • Leppävirta

      #3
      Wetterillä hinta kohdallaan.
      LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
      E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
      B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10

      Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
      Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
      Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.

      Comment

      • Hemi
        Bimmer Enthusiast
        • Apr 2004
        • 18880
        • Pirkanmaa

        #4
        Hyväkuntoinen Sportti/M-Sporttiratti+pyöreä bagi tänä päivänä purkuosana jossakin 200-300€:n välimaastossa?

        Comment

        • Hampsu
          Bimmer Fanatic
          • May 2009
          • 253
          • Lappeenranta/Helsinki

          #5
          En ole saanut selvää nyt vanhoista postauksista ,joten kysytään varmistus:
          Onko 2000 vm. ylöspäin juuri tuo kaksivaiheinen bägi ja siitä alas yksi?
          Itsekkin tekisi mieli vaihtaa omaan millenium katiskaan ratti jossa olisi vakkari.
          G21 320xd lci m-sport

          Comment

          • buksin-1
            Bimmer Enthusiast
            • Dec 2003
            • 4592
            • Keski-Pohjanmaa

            #6
            Originally posted by Hampsu View Post
            En ole saanut selvää nyt vanhoista postauksista ,joten kysytään varmistus:
            Onko 2000 vm. ylöspäin juuri tuo kaksivaiheinen bägi ja siitä alas yksi?
            Itsekkin tekisi mieli vaihtaa omaan millenium katiskaan ratti jossa olisi vakkari.
            06/2000-> on kaksivaiheinen
            Vikaluku/koodaus/ohjelmointi/Uusimmat navikartat
            Laitekorjaus ja -asennus -> MK3, MK4, BM24, BM54, MID, LOGIC 7 sekä CIC/NBT, navinäytöt ja vahvistimet.
            SISUSTAT modaukset

            Comment

            • expertti
              Bimmer Fanatic
              • Feb 2005
              • 866
              • Kainuu

              #7
              Miten tuo ratin keskipultti on helppo irroittaa, saako ratista pidettyä kiinni avatessa? Kiristys on jotain 47nm?

              Ja ilmeisesti rattiin tulee vain kaksi liitintä kiinni jos vaihtaa normaalin tuohon m- sportti malliin?

              Comment

              • Hemi
                Bimmer Enthusiast
                • Apr 2004
                • 18880
                • Pirkanmaa

                #8
                Originally posted by expertti View Post
                Miten tuo ratin keskipultti on helppo irroittaa, saako ratista pidettyä kiinni avatessa? Kiristys on jotain 47nm?

                Ja ilmeisesti rattiin tulee vain kaksi liitintä kiinni jos vaihtaa normaalin tuohon m- sportti malliin?
                Ihan rattilukkoa vasten uskaltaa kyllä sen verran vääntää mitä tuon avaamiseen tarvitaan.
                Ratin liittimet ohjauspylvään likurenkaaseen ovat 1/1.

                Comment

                • expertti
                  Bimmer Fanatic
                  • Feb 2005
                  • 866
                  • Kainuu

                  #9
                  Originally posted by Hemi View Post
                  Ihan rattilukkoa vasten uskaltaa kyllä sen verran vääntää mitä tuon avaamiseen tarvitaan.
                  Ratin liittimet ohjauspylvään likurenkaaseen ovat 1/1.
                  Kiitos. Ja ilmeisesti kaikki E46:sen ohjauspyörät käy saman mallin koreihin, riippumatta mikä kiuas siellä konepellin alla on tai mikä tehdasvarustelu on?

                  Comment

                  • buksin-1
                    Bimmer Enthusiast
                    • Dec 2003
                    • 4592
                    • Keski-Pohjanmaa

                    #10
                    Originally posted by expertti View Post
                    Kiitos. Ja ilmeisesti kaikki E46:sen ohjauspyörät käy saman mallin koreihin, riippumatta mikä kiuas siellä konepellin alla on tai mikä tehdasvarustelu on?
                    Jos vm/kk on ok, niin kaikki käy.
                    Vikaluku/koodaus/ohjelmointi/Uusimmat navikartat
                    Laitekorjaus ja -asennus -> MK3, MK4, BM24, BM54, MID, LOGIC 7 sekä CIC/NBT, navinäytöt ja vahvistimet.
                    SISUSTAT modaukset

                    Comment

                    • expertti
                      Bimmer Fanatic
                      • Feb 2005
                      • 866
                      • Kainuu

                      #11
                      Originally posted by buksin-1 View Post
                      Jos vm/kk on ok, niin kaikki käy.
                      Meinaatko että onko 1 vai 2 vaiheinen airbag...? Onko muuta huomioitavaa?

                      Comment

                      Working...
                      X
                      😀
                      🥰
                      🤢
                      😎
                      😡
                      👍
                      👎