Moro,
Eli vikana on kylmänä nykiminen/nypyttäminen. Ja vain ja ainoastaan kylmänä. Esim pieneen ylämäkeen noustessa alkaa nykiminen tai täyskaasu kiihdytys. Lämpimällä koneella auto toimii kuin unelma ja ei edes joka kerta kylmällä koneella tee tuota nykimistä. En tiedä onko mun omaa kuvitelmaa mutta tuntuu että dpf polton jälkeen se ei nyi pariin seuraavaan päivään kylmänä. Vikakoodeissa oli dpf:stä joku vikakoodi mutta ei ole poiston jälkeen ilmaantunut uudestaan. Ja tässä suuttimien arvot lämpimällä koneella:
-1,02 mg
-0,17 mg
0,74 mg
0,41 mg
0,42 mg
-0,42 mg
Eli vikana on kylmänä nykiminen/nypyttäminen. Ja vain ja ainoastaan kylmänä. Esim pieneen ylämäkeen noustessa alkaa nykiminen tai täyskaasu kiihdytys. Lämpimällä koneella auto toimii kuin unelma ja ei edes joka kerta kylmällä koneella tee tuota nykimistä. En tiedä onko mun omaa kuvitelmaa mutta tuntuu että dpf polton jälkeen se ei nyi pariin seuraavaan päivään kylmänä. Vikakoodeissa oli dpf:stä joku vikakoodi mutta ei ole poiston jälkeen ilmaantunut uudestaan. Ja tässä suuttimien arvot lämpimällä koneella:
-1,02 mg
-0,17 mg
0,74 mg
0,41 mg
0,42 mg
-0,42 mg
Comment