Announcement

Collapse
No announcement yet.

Jakopäänketju pomppaa 320i -05

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • farmaristi
    Newbiemmer
    • Mar 2010
    • 4
    • lappeenranta

    Jakopäänketju pomppaa 320i -05

    Hei
    Vaimoni autosta pomppasi jakopään ketju käynnistettäessä.
    Autolla ajettu 123 tkm. Ajattelin lähestyä maahantuojaa ko. asiasta. Miten asiaa kannattaisi esittää ja mitä veikkaatte onnistumisprosentiksi? Auton kone avataan ensi viikolla jonka jälkeen meinasin maahantuojaa lähestyä. Aikaisemmin foorumilla oli kirjoitettu 123d:stä jossa maahantuoja oli kilisevän jakopäänketjun maksanut osat remonttiin n. 3000 € ja työt jäi auton omistajalle. Siinä mainittiin takuuta ko. osalle 4 vuotta tai 150 tkm??
  • Bmw Master
    Bimmer Enthusiast
    • Jan 2004
    • 13155
    • Kokomo

    #2
    Ihan normaalia ja saat itse maksaa kaiken. Melkein 10v vanha ja ajettu pari kertaa maapallon ympäri. Olisit ostanut 6-koneisen

    Comment

    • Dualfun
      Moderator
      • Jan 2003
      • 17838
      • PKS

      #3
      Ei kannata sotkea autoasi nyt tuollaiseen N47 koneiseen 123d:hen. Siinä remotti on aivan toista luokkaa hinnaltaan kuin vaimosi N46 moottorisessa.

      Forumilta löytyy juttua tuosta vaimosi auton moottorista täällä:


      Esim. tässä sinulle postaus jossa hyvin samanlainen case:


      Teidän autossa on varmaan ketju päässyt löystymään. Olisi ollut hyvä vaihtaa parannettu kiristin sinne, mutta se on nyt lähinnä jälkiviisastelua.
      E90 320i LCI ///M-Sport '09 saphirschwarz metallic
      E30 325i Touring ///M-Technic II '90 diamantschwarz metallic

      E28 ///M535i '87 zinnoberrot

      ½ E46 316ti Compact ///M-Sport '04 imolarot2
      ½ E36
      ///M3 '93 individual veilchenblau metallic
      Muut talouden vehkeet:
      E36 320i Cabrio ///M-Sport '98, Clio TCe 100 Intens '20, Fendt, retromopedeja, pihatyökoneita, käsityökaluja
      Ex: E46 330i ///M-Sport II '02, E39 528i Touring '98, E21 318i '81, E28 ///M535i '86, E28 518i '86, E30 316 '84
      Vikakoodien lukua ja diagnosointia, koodaukset, myös E30, E31, E32, E34, E36, yht.otot yksityisviestillä.

      Comment

      • Cell
        Bimmer Enthusiast
        • Jun 2004
        • 7037
        • Uusikaupunki

        #4
        Noita tekee nykyään jo muutkin kuin merkkiliikkeet yleisyydestä johtuen, hinta on reilusti alta tonnin ilman mitään erikoisalennuksiakin. Osat ei ole montaa sataa eikä työhön saa menemään päivää enempää, ellei hölmöile tasapainoakselien kanssa.

        Jos korjaamo haluaisi irrottaa kannen, vaihda paikkaa. Ei mene venttiileitä tms. vaan jako mahtuu olemaan pielessä. Uudet laahaimet + ketju päivitetyllä kiristimellä paikallaan ja kovaa ajoa.
        325i -08
        i3 REx -17
        M5 -98 Imolarot
        535i -90 N/A project (maatumassa)

        Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05

        Comment

        • Zeta
          Bimmer Enthusiast
          • Jun 2004
          • 7518
          • Kotona

          #5
          Originally posted by Bmw Master View Post
          Olisit ostanut 6-koneisen
          Nauratti, koska varsin totta!

          Näköjään nuo hyppii suht pienilläkin kilsoilla, tuollaisella -05 on normaalisti vedetty se noin 200 000km mittariin ja siinä kohtaa saattaisi startissa pienet kolinat vetää kylmää hikeä otsalle...

          Tälläiset (kauhu)kertomukset joka tapauksessa heikentävät aika ajoin mielessä käyvää 120d/320d harkintaa.
          -
          Käyttöautona: F20
          Myydään: DELL pöytätietokone **120e**
          Myydään: HP 14" kannettava **90e**
          -

          Comment

          Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎