Announcement

Collapse
No announcement yet.

USB jälkiasennuksena

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • paanu
    Newbiemmer
    • Jul 2010
    • 7
    • turku

USB jälkiasennuksena

Olen kahlannut varmaan kaikki keskustelut läpi mitkä aiheesta löysin, enkä vieläkään oikein päässyt selvyyteen että saako asennettua jälkikäteen.
    Auto on E90 vm 2006 professional soittimella. k-konsolissa on pelkkä AUX.
    Käykö esim. Tommonen:

Vai onko se Grom ainoa vaihtoehto, vai toimiiko sekään?

Help...
    _________
    E90 330iA
    KZ1300
  • joni_t
    Bimmer Rookie
    • Nov 2004
    • 108
    • Esbo

Originally posted by paanu View Post
    Olen kahlannut varmaan kaikki keskustelut läpi mitkä aiheesta löysin, enkä vieläkään oikein päässyt selvyyteen että saako asennettua jälkikäteen.
    Käykö esim. Tommonen:

Help...
    Itse samassa tilanteessa ja olen todennut parhaaksi vaihtoehdoksi unohtaa sanan USB.

Polttele vaan levyille niitä MP3 kappaleita tai kännykästä laadukkaalla suojatulla AUX kaapelilla soita musiikkia.
    F30 320iA xDrive M-Sport Edition

Comment

• KtKtuned
      Bimmer Rookie
      • Dec 2013
      • 127
      • Finland

Tuntuu toi grom toimivan: http://www.youtube.com/watch?v=cX48IVLcbCs

Ja tommoseen tarvii kaapelit hankkii lisäksi: http://www.ebay.co.uk/itm/BMW-3-Seri...-/261398901475
      BMW 335i E90 -07

Comment

• TuomoA
        BTCF Member
        • Apr 2009
        • 533
        • Krs

Originally posted by paanu View Post
        Käykö esim. Tommonen:

Help...
        BMW original USB ei toimi kuin 2007/07 => olevissa, joten ainakin HU pitää vaihtaa. Noista aftermarket kamoista en tiedä. Itse yritin 2006 vuotiseen prof mankalla olevaan alkup.USB:n asentaa, mutta ei se toiminut noin vanhassa. No oli sille sitten muutakin käyttöä, ettei ihan turhakkeeksi jäänyt. Toimi hyvin USB laturina.
        G26 420iA Msport SanremoGreen
        F22 220iA Msport EstorilBlau
        E82 118dA TitanSilber
        E46 325ti TopasBlau

Comment

• Puistis
          Bimmer Fanatic
          • Mar 2013
          • 849
          • 09

Originally posted by TuomoA View Post
          BMW original USB ei toimi kuin 2007/07 => olevissa, joten ainakin HU pitää vaihtaa. Noista aftermarket kamoista en tiedä. Itse yritin 2006 vuotiseen prof mankalla olevaan alkup.USB:n asentaa, mutta ei se toiminut noin vanhassa. No oli sille sitten muutakin käyttöä, ettei ihan turhakkeeksi jäänyt. Toimi hyvin USB laturina.
          Ymmärsinkö oikein, että 2007/07 jälkeen valmistetuissa autoissa olisi USB:lle liitin soittimessa jo valmiina? Itsellä 01/09, joten siihenkö sitten riittäisi tuollainen aiemmin postattu ebayssa myynnissä oleva? Ja koodaukset päälle?

Comment

• Juzaari
            Bimmer Rookie
            • Feb 2014
            • 31
            • Kouvola

Tämä rupesi kiinnostamaan minuakin. Auto tehty 09/2007 ja kyseessä siis e91. Onko tuolla soittimen takana jokin helposti tunnistettavissa oleva pistoke ta vastaava jos siinä on valmius tuolle USB:lle? Voisi viikonloppuna purkaa ja ihmetellä.

Comment

• Palehti
              Bimmer Rookie
              • Jan 2005
              • 140
              • Klaukkala

Polttele vaan levyille niitä MP3 kappaleita.
              Jos autossa on CD-vaihtaja, niin sekin ymmärtää poltetut MP3-levyt. Mulla on ja kaikki levyt ymmärtänyt tähän mennessä.
              i4 M50, E46 325 CiA avo, Suzuki Katana 2022
              ex E39 M5 2001 Anthracite, M550D, F11 525D N57, F36 435D, Model 3 Perf, jne

Comment

• pyroz
                BTCF Member
                • Nov 2002
                • 6709
                • PK-seutu

Originally posted by Palehti View Post
                Jos autossa on CD-vaihtaja, niin sekin ymmärtää poltetut MP3-levyt. Mulla on ja kaikki levyt ymmärtänyt tähän mennessä.
                Vaan onko sittenkään noin? Itsellä on '08 E93 ja soitin toistaa MP3-levyjä kyllä (kunhan polttaa oikein), mutta CD-vaihtaja ei sitten millään. kyllä kummastuttaa ja sapettaa kun jo E46:een on saanut MP3-vaihtajaa niin mikä ihmeen syy on jättää se pois 2008 autosta....
                Last edited by pyroz; 09-05-2014, 10:07.
                S65, S85, H1, N63TU, HA0, IB1

Comment

• rlevanen
                  Bimmer Rookie
                  • Jun 2004
                  • 114
                  • Ylivieska

Originally posted by pyroz View Post
                  Vaan onko sittenkään noin? Itsellä on '08 E93 ja soitin toistaa MP3-levyjä kyllä (kunhan polttaa oikein), mutta CD-vaihtaja ei sitten millään.
                  MP3CDC -> aktiv NCS Expertillä. Mulla 2005 E90 Professional Navilla ja tuolla rupesi toimimaan MP3-levyt vaihtajassa.
                  f30 330e m-sport -16

Comment

• TuomoA
                    BTCF Member
                    • Apr 2009
                    • 533
                    • Krs

Originally posted by Puistis View Post
                    Ymmärsinkö oikein, että 2007/07 jälkeen valmistetuissa autoissa olisi USB:lle liitin soittimessa jo valmiina? Itsellä 01/09, joten siihenkö sitten riittäisi tuollainen aiemmin postattu ebayssa myynnissä oleva? Ja koodaukset päälle?
                    Öi ole, mutta sen olisi siihen saanut uutena jos ostaja olisi sen hoksannut ruksia. Tietääkseni itse soittimeen on tehty jokin pieni muutos tuon USB osalta. Lisäksi tarvii sen USB hubin joka tulee kuljettajan jalkojen alla olevan maton alle ja tietty sen USB-AUX slotin sinne k-konsoliin. Sitten vielä y-kaapelin ja koodausta. Sen jälkeen pitäisi toimia.
                    G26 420iA Msport SanremoGreen
                    F22 220iA Msport EstorilBlau
                    E82 118dA TitanSilber
                    E46 325ti TopasBlau

Comment

Working...
                    X
                    😀
                    🥰
                    🤢
                    😎
                    😡