Announcement

Collapse
No announcement yet.

N47 suutinten irroitus

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • pva86
    Bimmer Rookie
    • Aug 2011
    • 37
    • Vaasa

    N47 suutinten irroitus

    Olisi tarve saada tuosta projektipuolella mainitusta 318d:stä suuttimet irti. Joku arveli niiden lähtevän ainoastaan ruuvarilla auttaen, mutta ei toimi ainakaan tuossa tapauksessa.

    Erilaisia ulosvetimiä löytyy, mutta millainen tällaiselle N47:lle tarvitaan? Tai olisiko jotain muuta keinoa auttaa noita lähtemään paremmin? Täytyy kysellä kun ei ole näiden diesel-koneiden kanssa ihan niin paljon kokemusta.

    Laitetaanpa vielä kuva mukaan:

    Last edited by pva86; 07-08-2014, 09:00. Reason: Lisätty kuva
    E90 318d 2008
    Ex. E39 520iA 2004
    Ex. 2x Volvo, 1x Mazda, 2x Opel, 3x Seat, 2x Audi, 1x Skoda 1x VW
  • jake2710
    Bimmer Fanatic
    • May 2004
    • 828

    #2
    eikös se nitkuttamalla ja vetämällä sieltä lähde. tuohon kierreosaan yritä saada joku millä pystyt vetämään paremmin (1/4" ei ole oikea, mutta taitaa sopivasti mennä).


    edit. tollanen jos sopii noin kierteille, niin pystyy samalla vetämään, kun nitkuttelee: http://www.schwer.com/data/catalog/i...F/GF-134Rp.jpg
    Last edited by jake2710; 17-08-2014, 11:04. Reason: Oikea kierre

    Comment

    • pva86
      Bimmer Rookie
      • Aug 2011
      • 37
      • Vaasa

      #3
      Kiitoksia. Lähtihän ne sieltä irti lopulta täytyy varmasti vielä tarkistuttaa noiden kunto jos ne joskus päätyvät takaisin.
      E90 318d 2008
      Ex. E39 520iA 2004
      Ex. 2x Volvo, 1x Mazda, 2x Opel, 3x Seat, 2x Audi, 1x Skoda 1x VW

      Comment

      • jake2710
        Bimmer Fanatic
        • May 2004
        • 828

        #4
        Originally posted by pva86 View Post
        Kiitoksia. Lähtihän ne sieltä irti lopulta täytyy varmasti vielä tarkistuttaa noiden kunto jos ne joskus päätyvät takaisin.
        Hyvä juttu

        Tarviko "erikoistyökalua" vai lähtikö nitkuttamalla ja vetämällä

        Comment

        • pva86
          Bimmer Rookie
          • Aug 2011
          • 37
          • Vaasa

          #5
          Kyllä siihen tarvi vähän vartta kiinnittää, jotta sai paremmin nitkutettua, mutta suurin osa lähti noin sitten helposti. Yksi vaati vähän enemmän aikaa, mutta lopulta kaikki irti ja projekti jatkuu.
          E90 318d 2008
          Ex. E39 520iA 2004
          Ex. 2x Volvo, 1x Mazda, 2x Opel, 3x Seat, 2x Audi, 1x Skoda 1x VW

          Comment

          Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎