Announcement

Collapse
No announcement yet.

BMWhat softa...

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • tommylee
    Bimmer Fanatic
    • Jan 2015
    • 292
    • Haukipudas / Kello

BMWhat softa...

Morjensta pöytään! Ensiksi pahoittelen, jos tuli topic perustettua väärään paikkaan. Lueskelin tuota vanhaa elm327 topicia, jossa sivuttiin mm bmwhat softaa, jonka juuri hankin androidversiona. Niin ja tuore bimmerikuski olen. Alla 330xd 2oo6vm
    Asiaan siis.
    Täällä ilm ainakin muutamia, jotka ko softaa käyttää, joten ajattelin kysäistä, moniko on noita koodauksia tehnyt ja mitä kaikkea kivaa autosta voi koodailulla esiin kaivaa? Itellä käytössä tällä hetkellä elm327 bt dongeli, joten koodailemaan en vielä pääse. Laitoin usb-obd kaapelin tilaukseen..
    Vikakoodejahan tuolla saa laajemmin näkyviin, kuin mitä esim torque softalla, joka sekin on käytössä..
    Ex: BMW 330 Xd E90
    Ex:BMW 335Xi E90
    Nyt: Audi A5 V6 tdi Quattro
  • eemi
    Bimmer Fanatic
    • Aug 2006
    • 303
    • Heinola

http://www.ivini-apps.com/coding.html Tuolta valitset auton mallin niin saat näkyviin kyseisen automallin koodaus mahdollisuudet.

Searchia käyttämällä olisi löytynyt valmis threadi bmwhatille --> http://www.btcf.fi/forum/showthread....ghlight=bmwhat
    Nyt: G31 520d X-drive -18 M-sport Carbon schwarz

ex:
    e70 X5 30d -08 M-sport Individual Ruby Schwarz
    e91 320d -11 Alpinweiss III
    e61 530xd LCI -07 M-sport Titansilber
    e46 320d -03 touring M-Sport II Black Sapphire Metallic
    e39 520i -97 touring Schwarz II
    e34 525i -89 Luxorbeige metallic
    e34 520i -89 Diamantschwarz

Comment

• tommylee
      Bimmer Fanatic
      • Jan 2015
      • 292
      • Haukipudas / Kello

Jees, kokeilinkin hakua, mut sampan tabi ei suostunut oikeen yhteistyöhön ton haun kans...
      Täytyypäs zoomailla tota toista ketjua ja linkkiä jonka laitoit. Tänks!

Comment

• Elmozo
        Newbiemmer
        • Jun 2014
        • 7
        • Hämeenlinna

Itse ainakin koodasin kyseisellä softalla automaattisesti kääntyvät peilit, digitaalinen nopeusnäyttö, angel eyessit toimii päiväajovaloina, angel eyessin kirkkauden muutin maksimiin, sekä näyttämään mittaristossa mille nopeudelle vakionopeudensäädin on asetettu. Sekä oon nollannut vikakoodit. Itse oon ollu ihan tyytyväinen softaan, aika helppo käyttöinen.
        Last edited by Elmozo; 20-01-2015, 11:16.

Comment

• huitoja2
          BTCF Member
          • Dec 2007
          • 231
          • Porvoo

Originally posted by Elmozo View Post
          Itse ainakin koodasin kyseisellä softalla automaattisesti kääntyvät peilit, digitaalinen nopeusnäyttö, angel eyessit toimii päiväajovaloina, angel eyessin kirkkauden muutin maksimiin, sekä näyttämään mittaristossa mille nopeudelle vakionopeudensäädin on asetettu. Sekä oon nollannut vikakoodit. Itse oon ollu ihan tyytyväinen softaan, aika helppo käyttöinen.

Ei toimi koodaukset tuolla Bmwhat ohjelmalla 2006 mallissa ainakaan iphonella. Koodaukset mahdollisia vasta facelift malleissa, lukee kyllä mitkä pitäisi olla mahdollisia koodata mutta kun jotain yrittää jää ohjelma vaan tekemään backuppia...

Itse kokeillut e60 525da vm. -06 ja e90 320d / 320si vm. -06 malleihin.
          Vikakoodit saa luettua ja poistettua (paitsi e90 320si moottorin ohjaus).
          G30 530e, E61 523ia
          ex e60 525da
          ex e90 320Si
          ex e91 320d
          ex e46 330 Ci
          ex e46 330D touring
          ex e46 323 sedan
          ex e36 320 Coupe
          Yms lajiin kuulumattomia...

Comment

• tommylee
            Bimmer Fanatic
            • Jan 2015
            • 292
            • Haukipudas / Kello

Ajattelinkin vähän samoja tsydeemejä muutella omastani. Millä laitteella suoritit koodauksen? Mulla käytössä samsung galaxy s3. Piuhaa tosiaan odottelen vielä saksasta.
            Peilit ja angeleyesit ajattelin ainakin koodailla ja cruisen nopeusnäytön myös

Comment

• Muppe
              BTCF Member
              • May 2006
              • 1866
              • Östermyra

Originally posted by huitoja2 View Post
              Ei toimi koodaukset tuolla Bmwhat ohjelmalla 2006 mallissa ainakaan iphonella. Koodaukset mahdollisia vasta facelift malleissa, lukee kyllä mitkä pitäisi olla mahdollisia koodata mutta kun jotain yrittää jää ohjelma vaan tekemään backuppia...

Itse kokeillut e60 525da vm. -06 ja e90 320d / 320si vm. -06 malleihin.
              Vikakoodit saa luettua ja poistettua (paitsi e90 320si moottorin ohjaus).
              www.ivini-apps.com/img/Connections-Android-en.PNG

Vanhemmat tarvii kaapelin jotta voi koodailla.
              E61 530dA M-Sport
              E39 520iA Touring

ex. E34 525iA
              ex. E34 535iA
              ex. E34 520i
              ex. E34 520i
              ex. E36 320i

Comment

• Tommix
                BTCF Member
                • Dec 2006
                • 5428
                • S:t Karins

Originally posted by tommylee View Post
                Morjensta pöytään! Ensiksi pahoittelen, jos tuli topic perustettua väärään paikkaan. Lueskelin tuota vanhaa elm327 topicia, jossa sivuttiin mm bmwhat softaa, jonka juuri hankin androidversiona. Niin ja tuore bimmerikuski olen. Alla 330xd 2oo6vm
                Asiaan siis.
                Täällä ilm ainakin muutamia, jotka ko softaa käyttää, joten ajattelin kysäistä, moniko on noita koodauksia tehnyt ja mitä kaikkea kivaa autosta voi koodailulla esiin kaivaa? Itellä käytössä tällä hetkellä elm327 bt dongeli, joten koodailemaan en vielä pääse. Laitoin usb-obd kaapelin tilaukseen..
                Vikakoodejahan tuolla saa laajemmin näkyviin, kuin mitä esim torque softalla, joka sekin on käytössä..
                Löytyy jo topicci:
                T: Hidas
                Last edited by Tommix; 20-01-2015, 22:04. Reason: hidas
                Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
                Oma harraste: F82 : 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
                ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 Nm E60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
                Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006

Comment

• Elmozo
                  Newbiemmer
                  • Jun 2014
                  • 7
                  • Hämeenlinna

Originally posted by tommylee View Post
                  Ajattelinkin vähän samoja tsydeemejä muutella omastani. Millä laitteella suoritit koodauksen? Mulla käytössä samsung galaxy s3. Piuhaa tosiaan odottelen vielä saksasta.
                  Peilit ja angeleyesit ajattelin ainakin koodailla ja cruisen nopeusnäytön myös
                  Samsung galaxy s2.

Comment

• hapelton1
                    Bimmer Rookie
                    • Mar 2003
                    • 101

, angel eyessin kirkkauden muutin maksimiin, .
                    Onnistuuko tämä oikeasti ja onko muutosta alkuperäiseen?

Comment

• Haju69
                      Administrator
                      • Nov 2005
                      • 16362
                      • Leppävirta

http://www.btcf.fi/forum/showthread....ghlight=bmwhat Jatkakaa siellä jo valmiissa threadissa.
                      LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
                      E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
                      B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10

Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
                      Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
                      Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.

Comment

Working...
                      X
                      😀
                      🥰
                      🤢
                      😎
                      😡
                      👍
                      👎