Onko ollut ongelmia 6-koneisten jakopäiden kanssa? Käsittääkseni nämä jakopää ongelmat koskevat vain 4-koneisia.
e90 325ia N52B25 jakopääremppa.
Collapse
X
-
Tässä uskossa itsekkin olen ollut. Jännitys tästä aiheesta alkoi tästä ilmoituksesta www.nettiauto.com/bmw/325/7183828 Vastasi tuo omistaja että ketju venyy (harvinaista kyllä) aiheuttaa käyntihäiriötä, nokkaakselin asentotunnistin herjaa ja heittää vikakoodin. Vai onkohan tässä oikeasti rahastettu tuota auton omistajaa turhalla remontilla :thinkOriginally posted by BeamR View Postei kait näissä n52 -koneissa jakopäiden kanssa ole ollut ongelmia. Enemmän olisin huolissani DISA-venttiilin kunnosta.
Comment
-
Kaikkihan on mahdollista, on sitä ihmeellisempiäkin asioita tapahtunut maan päällä, mutta ei kait tuota nyt tarvi jännittää vaikka sattuisi omistamaan auton samalla mosalla, koska ei tuo jakoketjun venyminen mikään yleinen juttu näissä ole.Originally posted by mikkis View PostTässä uskossa itsekkin olen ollut. Jännitys tästä aiheesta alkoi tästä ilmoituksesta www.nettiauto.com/bmw/325/7183828 Vastasi tuo omistaja että ketju venyy (harvinaista kyllä) aiheuttaa käyntihäiriötä, nokkaakselin asentotunnistin herjaa ja heittää vikakoodin. Vai onkohan tässä oikeasti rahastettu tuota auton omistajaa turhalla remontilla :think
Yksittäinen tapaus, veikkaan mä.
EDIT: jakoketjun venymistä ennemmin veikkaisin kiristimen jumiutumista/hajoamista syyllisenä. Tuntematta siis tätä nimenomaista casea yhtään millään tasolla.F46 Gran Tourer -20
Boxster 2.5 -97
Comment
-
Itellä kans tälläkin hetkellä eikä jakopääs mitää onkelmaa. Sitä tyypillistä naputusta kuuluu jos ajelee lyhyttä matkaa.E30 318i -85
E30 320i -87 ex
E36 316i -91 ex
E36 325i -94 ex
E46 325i -03 ex
E46 316i -02 ex
E61 525i -06 ex
E46 320d -03
E70 3.0d - 09
E39 M5 pyhänä
Comment
Comment