Announcement

Collapse
No announcement yet.

2005e91330xda

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • mkkk
    Bimmer Rookie
    • Aug 2014
    • 69
    • kuusankoski

    2005e91330xda

    Kertokaas viisaat lyhyesti miten jarru testaus onnistuu vaikka katsastuksessa rullilla ,vai onnistuuko.piti kysyy marmorilla mutta unohdin.
  • VolvoTDi
    Bimmer Enthusiast
    • Jun 2006
    • 1576
    • Tampere - Pori

    #2
    Originally posted by mkkk View Post
    Kertokaas viisaat lyhyesti miten jarru testaus onnistuu vaikka katsastuksessa rullilla ,vai onnistuuko.piti kysyy marmorilla mutta unohdin.
    Joko niin etteivät testaa kuin ajossa konttorin pihassa tai rullilla mitkä pyörivät mitattavan akselin kohdalla eri suuntiin, jolloin siis auton näkökulmasta nopeus on nolla.
    Jaguar F-Pace 3.0D -17 ja Jaguar XJ 3.0DS Supersport -12
    Check:
    www.lisäätehoa.fi https://www.facebook.com/Lisaatehoa.fi/
    Tampere 044-5867096

    Comment

    • _Sylin_teri_
      BTCF Member
      • May 2013
      • 366
      • Suomi finland

      #3
      Kannattaa sitten katsastuksessa ihan kädestäpitäen katsoa että eivät yritä normipenkkiin sillä. Ei nimittäin katsastusmies välttämättä käsitä että voi bemari olla neliveto.

      Ite katsastuksessa hallissa odottelin pitkään että missä se viipyy niin menin jarrupenkille katsomaan niin etupyörä yrittää sutia lyödä ja ukko vaa yrittää lisää.... ei uuno tajunnu vasta ku menin ilmottamaan ikkunan viereen että on neliveto.

      Comment

      • mkkk
        Bimmer Rookie
        • Aug 2014
        • 69
        • kuusankoski

        #4
        Kyllä se mullakin jätti rullat väliin . Mutta voiko siinä rullilla rikkoa jotain, pelottaa vaan aina se euro kasa mikä näihin remontteihin uppoaa.

        Comment

        • touring39
          BTCF Member
          • May 2005
          • 3901
          • Kaarina

          #5
          Yhtään mun nelivetoa ei ole koskaan ajettu rullille. Toisaalta, muistan kyllä aina huomauttaa asiasta..,
          Porsche Cayenne & VW Touareg V8 TDI 340/800

          Ex:
          e90 325iA -2010, F11 530dA X-drive M-Sport -2011, E46 325iA cab, F11 525dA X-drive, F10 530d X-drive M-Sport, E91 320dA x-Drive, e90 325xiA, F01 730d, e65 730dA LCI Individual, e61 530dA LCI Edition Sport, e90 318iA, e60 530xdA LCI, e39 530dA Touring M-Sport, e46 316iA, e39 530dA Touring, e39 523iA Touring, e30 320i

          Comment

          • _qs
            Bimmer Rookie
            • Mar 2010
            • 33
            • Kouvola

            #6
            Mulla tehneet aina jarrutustestin pihalla. Toki olen erikseen maininnut että nelikko kyseessä. Pakokaasutestin teetän nykyään aina merkkiliikkeessä, kun eivät täällä katsastuksessa usko millään ettei (diesel)automaattia voi huudattaa punarajalla minuuttitolkulla.
            Entiset: E91 330xda, E87 120d, E46 320d, E39 523i, E36 325td ja pari hairahdusta.

            Comment

            • mkkk
              Bimmer Rookie
              • Aug 2014
              • 69
              • kuusankoski

              #7
              Toi pakokaasu testi on ja yks rahan keräys tän ikäsissä dieseleissä,onneks työpaikalla pystyn mittaa itse noi päästöt .samaten toi iskari testi on ihan huijausta ,omasta laitteesta iskari testi kiitos maininnalla viimme vuonna läpi mutta oisko ollu kuukauttakaan välii kun vaihoin konin alustan niin molemmat etu iskarit aivan hennkettömät.huomas kyllä jo ajossa että täysin pas......kat on.

              Comment

              Working...
              X
              😀
              🥰
              🤢
              😎
              😡
              👍
              👎