Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kumpaa arvostatte 320d vs. 325d

Collapse
X
Collapse
+ More Options
Posts
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Bemarityttö
    Bimmer Rookie
    • Sep 2009
    • 36
    • Finland

    Kumpaa arvostatte 320d vs. 325d

    Kyseessä autot:

    E9x 320da 2010

    - kokonahat
    - sporttipenkit, ristiseläntuki
    - business navi
    - molemmat tutkat
    - vaihdettu jakoketju ja turbo

    E9x 325da 2010

    - puolinahat
    - sporttipenkit osittain sähköllä
    - ei navia
    - takatutka
    - m-sport ratti
    - kylmänilman paketti 😀

    Kilsat molemmissa about 130 000
    Muut varusteet jotakuinkin samoja....
    Kumpi olisi kiinnostavampi teidän mielestä käyttöautona?
  • touring39
    BTCF Member
    • May 2005
    • 3901
    • Kaarina

    #2
    Hmm, oota. Traktorimaisesti käyvä lussu neloskone vai BMW:n tunnusomainen rivikuutonen.

    Ans ku mä mietin ja palaan sitten asiaan
    Porsche Cayenne & VW Touareg V8 TDI 340/800

    Ex:
    e90 325iA -2010, F11 530dA X-drive M-Sport -2011, E46 325iA cab, F11 525dA X-drive, F10 530d X-drive M-Sport, E91 320dA x-Drive, e90 325xiA, F01 730d, e65 730dA LCI Individual, e61 530dA LCI Edition Sport, e90 318iA, e60 530xdA LCI, e39 530dA Touring M-Sport, e46 316iA, e39 530dA Touring, e39 523iA Touring, e30 320i

    Comment

    • J_K
      Bimmer Rookie
      • May 2013
      • 117
      • Tuusula

      #3
      Originally posted by Bemarityttö View Post
      Kyseessä autot:

      E9x 320da 2010

      - kokonahat
      - sporttipenkit, ristiseläntuki
      - business navi
      - molemmat tutkat
      - vaihdettu jakoketju ja turbo

      E9x 325da 2010

      - puolinahat
      - sporttipenkit osittain sähköllä
      - ei navia
      - takatutka
      - m-sport ratti
      - kylmänilman paketti 😀

      Kilsat molemmissa about 130 000
      Muut varusteet jotakuinkin samoja....
      Kumpi olisi kiinnostavampi teidän mielestä käyttöautona?

      Kutoskone. Aina. Vaikka nelosen jakopäätä rempattu, mikään ei estä samoja vikoja uusiutumista. Muut perustelut kutosen puolesta tulikin jo edellisessä postauksessa.
      sigpic
      325i E90

      Comment

      • mikkod
        BTCF Member
        • Aug 2007
        • 5202
        • Stadi

        #4
        325d tottakai
        Helkama S3000
        Myydään kutosen alustaosia
        This message has been deleted by Dualfun. Reason: doni sanoi että topikki rönsyilee ja poistin oman viestin hardilla

        Turvasana on sitten "PEHMEÄ JÄNIS"

        Comment

        • brainsurgery
          Bimmer Enthusiast
          • Aug 2011
          • 1355
          • Helsinki

          #5
          Ai BMW:n tunnusomainen dieseli? ��

          Eiköhän se vaparikutonen bensakone ole kuitenkin lähimpänä Bemarin tunnusta.

          Kuten edellä kuitenkin mainittiin, dieseleistä kutoskoneinen on varmatoimisempi.

          Comment

          • mikkis
            Bimmer Enthusiast
            • Mar 2006
            • 1900
            • Vantaa

            #6
            Täytyy kompata edellisiä vastauksia, täytyy sanoa että helpoimpia kysymyksiä aikoihin mitä esitetty..totta hitossa se kutonen

            Comment

            • Boiga
              BTCF Member
              • Jul 2007
              • 1773
              • Ylöjärvi

              #7
              Kulutus taitaa olla ainut plussa pienemmälle mutta sekin ero rahassa aika olematon kun kutos koneisen jällenmyynti varmasti helpompaa.

              Ääni kutoselle
              Ajaisin jollain muulla merkillä jos löytyisi kokonaisuutena paremmin itselle sopiva jotain muulta merkiltä.. 😎

              Comment

              • Jakuza
                BTCF Member
                • Nov 2006
                • 516
                • Brisbane

                #8
                Originally posted by brainsurgery View Post
                Ai BMW:n tunnusomainen dieseli? ��

                Eiköhän se vaparikutonen bensakone ole kuitenkin lähimpänä Bemarin tunnusta.

                Kuten edellä kuitenkin mainittiin, dieseleistä kutoskoneinen on varmatoimisempi.
                Juuri näin, eipä siitä dieselistä juuri ajonautintoa saa oli siinä 4, 6 tai 8 pyttyä. Mutta noista toki 325d.

                Comment

                • Hastra
                  Bimmer Fanatic
                  • Nov 2011
                  • 545
                  • Espoo

                  #9
                  Tuo navi on ainut jota jäisin tuosta 320d:stä kaipaamaan, mutta valinta olis 325d. Takatutka riittää, kokonahka olis tietysti parempi, muta puolinahkakin riittää.
                  Audi A3 GTRON
                  EX: BMW 325D Coupe -07
                  EX: BMW 320ia -08

                  Comment

                  • Cunttory
                    Bimmer Enthusiast
                    • Feb 2004
                    • 1772
                    • Kuopio

                    #10
                    Originally posted by Boiga View Post
                    Kulutus taitaa olla ainut plussa pienemmälle mutta sekin ero rahassa aika olematon kun kutos koneisen jällenmyynti varmasti helpompaa.

                    Ääni kutoselle
                    Kulutus ja käyttömaksut tosiaan puoltaa neloskonetta. Jälleenmyynti on mielestäni helpompaa neloskoneisella dieselillä kolmossarjassa. Näistäkin huolimatta ehdottomasti inline-six !
                    Kaikista Pierburgin tuotteista tulee iän myötä paskaa!

                    Comment

                    • Bemarityttö
                      Bimmer Rookie
                      • Sep 2009
                      • 36
                      • Finland

                      #11
                      Kiitos teille jotka viittitte perustella mielipidettänne. Kyse on puhtaasti käyttöautosta, ei harraste. Bensakone kiinnostava, mutta 320i oli kyllä aika väännötön. En tykännyt siitä yhtään. Nyt oon pärjäilly e46 320d:llä mutta olis kiva päivittää autoa hieman uudempaan. Jos pakka kestäisi toki mieluusti ottaisin vaikka 335:n, mut tälleen köyhänä ei viittis käyttikseen sitoa ihan älyttömiä summia.
                      Kyseessä olevat yksilöt on tuonteja eli päälle saa laskeskella vielä verojakin. Suomen hinnoilla ei saa mitään järkevää autoa.

                      Pähkäily jatkukoon...

                      Comment

                      • Jacques
                        Bimmer Fanatic
                        • Mar 2008
                        • 573
                        • pk

                        #12
                        Oletko ajanut noita uudempia 320d ja 325d moottorisia? Sen oman tunteen pohjalta kannattaa valinta tehdä.
                        Mutta.. 4- ja 6-pyttyisiä useamman omistaneena valitsisin vastaavassa tilanteessa aina 6-pyttyisen. Se on vain niin hyvä dieseliksi..
                        G30 540i
                        F32 435d

                        Comment

                        • Bemarityttö
                          Bimmer Rookie
                          • Sep 2009
                          • 36
                          • Finland

                          #13
                          Ajoin 2013 320i mallin ---> juu ei kiitos. Alakierrosvääntöä ei yhtään. Sitten kokeilin 320d:n 2010 ja tuntui mukavan tehokkaalle nykyiseen verrattuna. Toki se on just et mihin tottuu...
                          325 bensaa enkä dieseliä ole uusissa kokeillu. Hieman vanhemmissa, eli alle 2010 vuosimalleissa oon kyllä kokeillu 325d ja 330d mallit. Joku noissa dieseleitten väännöissä kiehtoo, muutoin järkevämpi vähiin kilsoihin olis bensa.

                          Comment

                          • Hastra
                            Bimmer Fanatic
                            • Nov 2011
                            • 545
                            • Espoo

                            #14
                            Jos sulla ei kilsoja tuu niin paljoo, et diesel kannattaa, niin suosittelisin bensaa automaattina. Antaa anteeksi alaväännön puutteen ja on leppoisa ajaa.
                            Audi A3 GTRON
                            EX: BMW 325D Coupe -07
                            EX: BMW 320ia -08

                            Comment

                            • Bemarityttö
                              Bimmer Rookie
                              • Sep 2009
                              • 36
                              • Finland

                              #15
                              Joo puhuin siis vain ja ainoastaan automaattivaihteisista autoista, manuaaliin en oo koskenu varmaan 10 vuoteen käyttöautossa. 320i a oli just se ihan kamala. Bensasta pitäis valita varmaan sitten joku reippaasti tehokkaampi malli että vääntöä olis edes vähän, mutta sitten tuleekin jo hinta vähän vastaan.

                              Pitänee metsästää koeajoon se 325da ja verrata sitten 320da:han

                              Comment

                              Working...
                              😀
                              🥰
                              🤢
                              😎
                              😡
                              👍
                              👎