Kenelläkään kokemuksia Fusti Oy:n vaihtomoottoreista? Kone rikki -09 320i, eli N43 B20.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Vaihtomoottori
Collapse
X
-
Fustilta en ole moottoria ostanut, mutta muista takuupurkaamoihin kuuluvista purkaamoista kyllä. Pääsääntöisesti purkaamot myyvät ne 3kk:n takuulla. Ehdot kannattaa selvittä kaupan tekohetkellä.
Minusta Fusti purkaa juurikin eniten BMW:tä- N62xxx moottoreiden venttiilivarsitiiviste korjaukset ja lisäilmajärjestelmän nuohoukset,
- N42/46 jakopäät
- N47 jakoketjuvikojen korjaukset
tied. 0407247465
-
-
Tietämättä millaisia tarjouksia olet saanut, vilkaisisin sinuna vähintäänkin kilpailutusmielessä myös Ruotsin ja Saksan tarjonnan. Suomesta toki on ehkä kätevin ostaa ja takuuasiat helpoimpia, mutta ainakin jeesaa hinnoista keskustelua jos tietää mihin hintaan niitä patoja voisi saada muualta.
Ruotsin purkamot löytyvät kattavasti ja helposti www.bildelsbasen.se ja www.lagabasen.se -sivustoilta. Toimivat myös englanniksi jos ruotsin opit ovat unohtuneet. Itse olen yhden Audin 1.8T-koneen Ruotsista tilannut, kun ainakin tuolloin tarjonta oli täällä surkea ja hinnat 50% korkeammat.
Saksan tarjonnan katsastaa varmaan nopeiten www.ebay.de :stä. Juuri alkukesästä tilasin Alfaan uuden vaihdelaatikon. Oli kaikin puolin priimaa: Korjaamolle toimitettuna maksoi alle puolet siitä mitä halvin ja samalla kutakuinkin ainoa Suomesta löytämäni maksoi . Lisäksi, aidossa Suomi-lootassa olisi ollut tuplasti enemmän kilometrejä ja sen olisi itse saanut noutaa jostain huitsin v....sta.
Comment
-
-
Kiitoksia dumo hyvistä linkeistä vinkeistä. Koneen hankintaa hoitaa auton minulle myynyt liike. Moottori on vaihtokone saksasta.
Originally posted by Retze View PostPassaako kysästä offtopic miten se kone on rikki?BMW 320i LCI -09
Comment
-
-
Hei, näen sen vanhana aiheena, mutta minulla on kysymys moottoreista. Onko kukaan ostanut käytettyjen autojen moottoria tältä jälleenmyyjältä https://orbimotors.com/fi/kaytetyt-moottorit/bmw/? Näin atodin hinnat todella hyvältä. Odotan palautettasi
Comment
-
Comment