Oli vähän öljyä sotkenu tuo 318d 90kw M47N? -07 öljyntäyttökorkin välistä ja sitten tuo turbon ja imusarjan välinen ahtoputki näyttää vähän joka liitoksesta olevan öljyinen. Ollut kyllä tollanen kokoajan meillä ollessaan n 6tkm, mutta huohotinko tossa on tukossa ja öljyt tursuu muualta ulos vai turboko on lopuillaan, 260tkm kohta ajettu? Tosiaan auto toimii kyllä hyvin että sen suhteen ei toistaseks oo mitään robleemii.. Heittäkääs vähän kokemuksii kehiin ja kiitti etukäteen!!!:-)
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Huohotin/öljynerotin vikaako?
Collapse
X
-
Entäs jos kokeilisit vaihtaa niitä tiivisteitä alkuun. Öljykorkin tiiviste ja ahtoputkien tiiviisteet
Samalla kannattais käyttää välijäähdytin irti ja tovi pystyasennossa, niin saisi mahdolliset öljyt sieltäkin pois. Lienee noissa nelikoissakin vaan kahdella ruuvilla kiinni.Kaikista Pierburgin tuotteista tulee iän myötä paskaa!
Comment
-
-
Itse ajattelin että nuo vuodot on oire jostain muusta, mieleen tuli huohotin? Öljykorkin tiiviste ei mielestäni esim. Näyttänyt huonolta, sitä vastoin näytti että korkin kahdesta metallikorvasta toinen oli hieman jopa eri kulmassa korkkiin nähden, paine "vääntänyt" korkkia ravolleen? Pitää ottaa se akustiikkamuovi pois koneen päältä, sitten kaiketi pääsee huohottimeen käsiksi, vai potääkö muutakin purkaa?
Onko noilla 250tkm kilsoilla sit saanut jo tämmöseen 07vm autoon saanu tiivisteitä jo vaihtaa jos moottori toimii muuten suunnitellusti?
Comment
-
Comment