Kuten otsikko sanoo ööliä kuluu nykyjään kohtuu maltilla,N. 1l/500km
Ilmeisesti fööni tai molemmat antautunu.Pakarin nokat ihan öljyssä ja pöläyttelee aika railakkaasti kovemmissa kiihdytyksissä.Auto pitänyt vuoden päivät kylmänä semmosta kyttäauton sireeniltä kuulostavaa ulinaa,ekat sadat metrit kun lähtenyt ajamaan.Ahtaa kuitenki normaalisti vielä.Tulpat ihan normaalin näköiset,joten eiköhän tuo turbosta puske läpi.ahto putkessa ei öljyä.Netistä lueskelin niin joillai nollut vikaa huohottimissa,mutta voiko kuluttaa noin pirusti öljyä jos se pcv venttiili on moro?Muuten käy ja kukkuu ihan normisti.Joten mistä orkkis turbot kilpailukykysimpään hintaan?Vai laittaako nyt hyvällä syyllä päivitetyt puhaltimet vaikka nämä-->http://turbo-technik-hamburg.de/Spor...E90-500PS.html Tietenki jos nuo herkuttelis niin pääsis sitten tietenkin vahvisteleen tuon vaihdelaatikon...Laittakaapa linkkejä mistä ootte turboja ostellu ketkä niitä joutunut vaihteleen
Ilmeisesti fööni tai molemmat antautunu.Pakarin nokat ihan öljyssä ja pöläyttelee aika railakkaasti kovemmissa kiihdytyksissä.Auto pitänyt vuoden päivät kylmänä semmosta kyttäauton sireeniltä kuulostavaa ulinaa,ekat sadat metrit kun lähtenyt ajamaan.Ahtaa kuitenki normaalisti vielä.Tulpat ihan normaalin näköiset,joten eiköhän tuo turbosta puske läpi.ahto putkessa ei öljyä.Netistä lueskelin niin joillai nollut vikaa huohottimissa,mutta voiko kuluttaa noin pirusti öljyä jos se pcv venttiili on moro?Muuten käy ja kukkuu ihan normisti.Joten mistä orkkis turbot kilpailukykysimpään hintaan?Vai laittaako nyt hyvällä syyllä päivitetyt puhaltimet vaikka nämä-->http://turbo-technik-hamburg.de/Spor...E90-500PS.html Tietenki jos nuo herkuttelis niin pääsis sitten tietenkin vahvisteleen tuon vaihdelaatikon...Laittakaapa linkkejä mistä ootte turboja ostellu ketkä niitä joutunut vaihteleen
Comment