Auto siis e90 320si, vm 2006 ja 190tkm mittarissa.
Tässä siis surullisen kuuluisa N45B20S moottori josta lähtee pinnoite sylinteriputken yläpäästä, ja taisi käydä nyt niin omasta yksilöstä...
Lähtee aika normaalisti käyntiin, rytkyttää tyhjäkäynnillä kuin kävisi kolmella ja kaasua painaessa ääni ja tutina tasoittuu.
Tehot aika kateissa, jos polkaisee enemmän kaasua (kiihdyttäessä) heittää kunnon savut putkesta eikä kiihdy kuten ennen.
Eli vaikuttaisi pata olevan loppu! Pelkkä lohko mäntineen maksaa pikaisella googlauksella n. 2300€ + tarvittavat muut hilut ja kannen koneistus.
Koko motin saisi saksasta n. 6000€.
Onko jollain kokemusta tästä koneesta ja sen rempasta? Briteissä on ainakin pajoja missä putkittavan lohkon uudelleen jne.
Löytyykö Suomesta vastaavia?
Tai vastaavasti, mistä saisi vaihtokoneen (kunnossa olevan)?
Tässä siis surullisen kuuluisa N45B20S moottori josta lähtee pinnoite sylinteriputken yläpäästä, ja taisi käydä nyt niin omasta yksilöstä...
Lähtee aika normaalisti käyntiin, rytkyttää tyhjäkäynnillä kuin kävisi kolmella ja kaasua painaessa ääni ja tutina tasoittuu.
Tehot aika kateissa, jos polkaisee enemmän kaasua (kiihdyttäessä) heittää kunnon savut putkesta eikä kiihdy kuten ennen.
Eli vaikuttaisi pata olevan loppu! Pelkkä lohko mäntineen maksaa pikaisella googlauksella n. 2300€ + tarvittavat muut hilut ja kannen koneistus.
Koko motin saisi saksasta n. 6000€.
Onko jollain kokemusta tästä koneesta ja sen rempasta? Briteissä on ainakin pajoja missä putkittavan lohkon uudelleen jne.
Löytyykö Suomesta vastaavia?
Tai vastaavasti, mistä saisi vaihtokoneen (kunnossa olevan)?
Comment