Announcement

Collapse
No announcement yet.

E90 kysymyksiä

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • M-ERiMiEs
    BTCF Member
    • Jun 2013
    • 210
    • Porvoo

E90 kysymyksiä

Moro,

Tuli 330d e46:sta päiviteltyä tuoreempaan painokseen, mutta muutamaa kysymysta askarruttaa värkistä. Threadeja luettua en oikeen asiasta viisastunut joten kootusti:

Kuten kuvasta voi päätellä ei tuohon parkkikseen paljoa sähköjä saada joten sätelylämppäri ja sisätilalämmitin on melko turha kapistus autossa, joten webastoahan tämä huutaa. Onko muita mahdollisuuksia saada iDriven kautta toimivaa lämmitintä kuin orkkis webasto? Jonkun sortin kaukkari on/off-toiminnolla sen lisäksi olis kiva saada. Defan 10A akkulaturi löytyy varastosta jonka meinasin heittää tuohon olemassaolevaan johtosarjaan, jotta työmaalla pääsee latailemaan akkuja.

Vetokoukkua tähän yksilöön ei tehtaalta eksynyt, joten tämän kanssa vaatisi mieluuten irrottevaa mallia. Mistä moisen löytäsi kohtuu hintaan, kun marmorilta kysellessä rupes hintaa kertymään pelkälle koukulle ja johtosarjalle melkosesti. Onko asennus miten pitkässä kuusessa vaiko kerään samaan pottiin suoraan ja asennutan webaston kassa samaan konkurssiin?

Viimeinen ja kaiken kinkkisin toteutus... Autoon on kyllä laitettu HiFi-paketti, mutta alapääntoisto on aivan suoraan sitä itseään lujaa soittaessa. iDriven kanssa ei ole vielä sinut ja soittimena toimii Bisnessmankka joka sinänsä pikaisessa testissä tuntui kohtuulliselta ohjelmalähteeltä, eli tartteis saada peräkonttiin riittävä nippu linjatasosia RCA-lähtöja prossulle ja sieltä edelleen vahvistimille ja elementeille.

Ps. paljon foorumia lukeneena, mutta vähemmän keskusteluun osallistuneena.
    Attached Files
    F11 LCI 535i M-Sport
    Voorti -12

Vikakoodeja, koodailuja ja päivityksiä Porvoon seudulla kaikkiin malleihin, YV:llä saa kiinni.
  • SamiM
    Bimmer Rookie
    • Jan 2008
    • 128
    • Helsinki

Tuleeko ajeltua koskaan Helsingissä päin? Täällä kääntyisin tuon webaston ja vetokoukun tiimoilta Uudenmaan Autovarustelun puoleen. Hyvä ja asiantunteva paikka, voin suositella.

Itsellä vissiin sama laitteisto omassa autossa kuin sinulla (I-Drive ja Hifi Profesional)
    Itse kaipaisin myös hieman lisää tukevuutta toiston alarekisteriin ja itse olin ajatellut aloittaa prokkiksen vaihtamalla etupenkien alta löytyvät subbarit järeämpiin. Seuraavaksi vissiin päivitys listalla olisi parempi vahvistin peräkonttiin mutta kokeilen ensin saako pelkillä ämyreiden vaihdolla mimmoisen muutoksen aikaan.
    Member of FuncCrew

E91 335iA LCI Alpinweiss 3

Comment

• M-ERiMiEs
      BTCF Member
      • Jun 2013
      • 210
      • Porvoo

Originally posted by SamiM View Post
      Tuleeko ajeltua koskaan Helsingissä päin? Täällä kääntyisin tuon webaston ja vetokoukun tiimoilta Uudenmaan Autovarustelun puoleen. Hyvä ja asiantunteva paikka, voin suositella.

Itsellä vissiin sama laitteisto omassa autossa kuin sinulla (I-Drive ja Hifi Profesional)
      Itse kaipaisin myös hieman lisää tukevuutta toiston alarekisteriin ja itse olin ajatellut aloittaa prokkiksen vaihtamalla etupenkien alta löytyvät subbarit järeämpiin. Seuraavaksi vissiin päivitys listalla olisi parempi vahvistin peräkonttiin mutta kokeilen ensin saako pelkillä ämyreiden vaihdolla mimmoisen muutoksen aikaan.
      Porvoosta ajellaan joten eihän tuo oo matka eikä mikää, kun autokin haettiin Vantaalta. Kokemuksia mitä koko lysti maksais noin puolen tonnin tarkkuudella?

Proffan ja bisnessin eroja yritin realoem:stä mettästää laihoin tuloksin. Mankka niissä nyt ainakin on erona, mutta... Pelkällä mökäripäivityksellä ei varmasti kuuhun mennä, varsinkin kun nykyisetkin tuntuu huutavan puhtaan virran perään eli asiallista vahvistinta kaipaa. Akkujen kanssa voi tulla myös ongelmaa jossei softa osaa suurempaa kun 90 ah pattereita? Lähtökohtaisesti konttiin tulee pelkästään 75+2x55ah optiman keltaset möröt...

Edit. laitettu mailia firmaan... Paikallisista kans kyselty tarjouksia. Vastausta odotellessa...

Edit. 2. Kirjoteltu vähän tarkemmin Tekniikka/viihdelaitteet alaisuuteen tuosta hifipuolesta nyt kun alkaa olla sinut olemassa olevan laitteston kanssa...
      Last edited by M-ERiMiEs; 08-02-2016, 16:42. Reason: Tilannepäivitys
      F11 LCI 535i M-Sport
      Voorti -12

Vikakoodeja, koodailuja ja päivityksiä Porvoon seudulla kaikkiin malleihin, YV:llä saa kiinni.

Comment

Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢
      😎
      😡
      👍
      👎