Announcement

Collapse
No announcement yet.

E91 penkin verhoilu

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Iron_Mike
    Newbiemmer
    • Jan 2016
    • 23
    • Ylöjärvi

E91 penkin verhoilu

Moi!

Nyt olisi tällainen hieman erilainen kysymys liittyen penkkien verhoiluun. Huomasin että kuskinpuolen verhoilu näytti ottavan hieman itseensä kun penkki pääsi kastumaan märkien vaatteiden takia. Samalla kun penkkiä koitti kuivatella penkinlämmittimellä, niin näytti jälkeenpäin tekevän tollaset kurtut itse kankaan pintaan. Onko muille päässyt vastaavia tulemaan ja olisko tuohon jotain helppoa vippaskonstia saada pinta taas sileäksi? Voishan tuota koittaa kevyesti silitysraudallakin, mikäli kangas kestää tuon. Viestin alla pitäs näkyä attachment, missä näkyy nuo kurtut kuvana.
    Attached Files
  • TorQuel
    BTCF Member
    • Jan 2012
    • 1927
    • HKI / JKL / KHM

Höyrypesurilla itse olen muutamia vastaavanlaisia saanut kuriin.. Parasta jos sattuisi työmaalle löytymään pesuri jossa painehuuhtelu samassa, koska kuten tiedetään niin kangashan hiukan kutistuu kuivuessaan.. vaikka toki pelkkä höyrykin kangasta hiukan kostuttaa ja ennenkaikkea lämmittää eli kokeilemisen arvoinen on pelkällä höyrylläkin..
    Näitä ja muita, enimmäkseen näitä.

Comment

• Malagutisti
      BTCF Member
      • Aug 2010
      • 211
      • Kurikka/Tre

Omasta e46 myös oikesi mokomat tollasella kärcherin painehuuhtelulaitteella. Vaatii vaan että saa rauhassa kuivua esimerkiksi tallissa. Itse laitoin vähä ikkunoita raolle ja sisätilalämppärin puhaltamaan. Noitahan saa vuokrattua ja samalla tulee penkit ja vaikka lattiamatotkin pestyä .
      BMW E46 328i -03 Silbergrau Metallic ratapäivälelu, maybe one day
      BMW E90 320d -08 Sparkling Graphite Metallic
      E46 320d purettua palikkaa tarjolla

Comment

• Iron_Mike
        Newbiemmer
        • Jan 2016
        • 23
        • Ylöjärvi

Kiitos paljon vinkeistä! Taidanpa vuokrata höyrypesurin jossa on kyseinen painehuuhtelu ominaisuus.

Comment

• MNi
          Bimmer Enthusiast
          • Nov 2008
          • 3143
          • Tampere

Saatat myös yllättyä millaista töhnää "puhtaalta" näyttävästä penkistä tulee pesuveden mukana...

Edit: tästä threadista KLIK, sivu 5, tämä video: KLIK.

Comment

Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎