Announcement

Collapse
No announcement yet.

M3 E92 VMax vapaaksi

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Chris Sharma
    Bimmer Rookie
    • Nov 2013
    • 43
    • Espoo

    M3 E92 VMax vapaaksi

    Löytyisikö joltain tietoa, millä pajalla voisi 2011 vuosimallin M3:sesta saada poistettua tuon 250 km/h rajoituksen?

    Käyn aika usein Saksassa ja tuo on kyllä erittäin ärsyttävää, sillä mittarin näyttäessä 273 km/h, meno hyytyy. Mitään lisätehoa en tarvitse, tuossa on ihan riittävästi. Jopa ylämäessa menee rajoittimeen helposti.
  • Tuomas
    Bimmer Rookie
    • Nov 2003
    • 101
    • Ruotsinpyhtää

    #2
    Paljonko muuten pitäisi kulkea rajoittamattomana?
    "Are you ready? -I was born ready motherfucker!"

    Comment

    • Chris Sharma
      Bimmer Rookie
      • Nov 2013
      • 43
      • Espoo

      #3
      Originally posted by Tuomas View Post
      Paljonko muuten pitäisi kulkea rajoittamattomana?
      Kyllä tuo sen 300km/h pitäisi kulkea.

      Comment

      • Tomppa80
        Bimmer Enthusiast
        • Dec 2006
        • 2088
        • Raahe

        #4
        Ot. Kyllä kolmesataa on jo järjetön vauhti autobaanoillekkin
        Mercedes Benz E -07
        BMW 523i -96
        Volvo v70t5 -99
        Harley Davidson Electra Glide -00
        Solifer SM -75

        Comment

        • Reeperbahn
          BTCF Member
          • May 2012
          • 602
          • EFOU

          #5
          Originally posted by Tomppa80 View Post
          Ot. Kyllä kolmesataa on jo järjetön vauhti autobaanoillekkin
          Ei varmaankaan automaattisesti tarkota että jos rajotin otetaan pois niin sen jälkeen ajetaan niin kovaa kuin autolla pääsee.
          -BMW M3 -09
          -MB E320 Coupe -94
          -MB E250 CGI -10
          -Husqvarna R320 -14

          Comment

          • bemu2000
            Bimmer Enthusiast
            • Jul 2003
            • 17799
            • Jämsä

            #6
            Originally posted by Reeperbahn View Post
            Ei varmaankaan automaattisesti tarkota että jos rajotin otetaan pois niin sen jälkeen ajetaan niin kovaa kuin autolla pääsee.


            Mitäs järkeä siinä muuten olisi täytyy kyllä sanoa että ei ole saksassa enää nykyään montaa paikkaa missä pääsee niin kovaa ajamaan. Hattua täytyy nostaa jos jossain työntää E92:lla 300km/h Bahnat tukossa joka paikassa.

            Vielä 10-15 vuotta sitten meni porschea, ferraria ym. ohi niin perhanan lujaa, mutta ei niitä enää nykyään näy juuri missään. Ehkä se on syy miksi niitten hinnatkin on ollut nousussa. Porukka vaan jemmaa autot talleihin ja hieroo niitä siellä.
            TA-Technix alustasarjat ja Japan Racing vanteet uudesta nettikaupasta!
            Vanteet edullisesti
            Nostureita ja rengaskoneita

            Comment

            • Chris Sharma
              Bimmer Rookie
              • Nov 2013
              • 43
              • Espoo

              #7
              Originally posted by bemu2000 View Post
              Mitäs järkeä siinä muuten olisi täytyy kyllä sanoa että ei ole saksassa enää nykyään montaa paikkaa missä pääsee niin kovaa ajamaan. Hattua täytyy nostaa jos jossain työntää E92:lla 300km/h Bahnat tukossa joka paikassa.

              Vielä 10-15 vuotta sitten meni porschea, ferraria ym. ohi niin perhanan lujaa, mutta ei niitä enää nykyään näy juuri missään. Ehkä se on syy miksi niitten hinnatkin on ollut nousussa. Porukka vaan jemmaa autot talleihin ja hieroo niitä siellä.
              Tässä viestissä on kyllä paljon totta. Mutta aina sieltä löytyy joku pätkä, jossa voi päästellä sen mitä auto kulkee. Pitää vähän tietää, missä on ruuhkaa ja missä ei.

              Myös itse olen huomannut tuon, että vähemmän siellä nykyään kovaa ajetaan kuin edellisellä vuosituhannella. Toisaalta kun itsekin ajaa kovaa, niin ehkä sitä ei vaan huomaa, kun ohittajia on vähemmän jos ollenkaan :think

              Comment

              • suppari
                Bimmer Enthusiast
                • Jul 2006
                • 4049
                • Turku

                #8
                Mulla onnistuu tuo VMAX poisto turussa.
                sigpic
                P:0409699000

                JARRULLINEN TEHODYNAMOMETRI,MYÖS X-DRIVET!
                tehonlisäykset/koodaukset/vikakoodit/päivitykset/
                huollot/korjaukset!

                BMW E&F sarjaan.
                Yleisimmät BMW osat myös suoraan hyllystä!
                8HP ajonestonollaukset, käytettyjen moottoriohjaimien käyttöönotto&kaikki muut mahdottomat hommat luonnistuu!
                AJ-Tech ohjelmat penkitettyinä meiltä!

                Comment

                • MajorDrake
                  Bimmer Enthusiast
                  • Apr 2006
                  • 7531
                  • Jyväshyvä

                  #9
                  Originally posted by bemu2000 View Post
                  Mitäs järkeä siinä muuten olisi täytyy kyllä sanoa että ei ole saksassa enää nykyään montaa paikkaa missä pääsee niin kovaa ajamaan. Hattua täytyy nostaa jos jossain työntää E92:lla 300km/h Bahnat tukossa joka paikassa.

                  Vielä 10-15 vuotta sitten meni porschea, ferraria ym. ohi niin perhanan lujaa, mutta ei niitä enää nykyään näy juuri missään. Ehkä se on syy miksi niitten hinnatkin on ollut nousussa. Porukka vaan jemmaa autot talleihin ja hieroo niitä siellä.
                  No kyllä sitä vapaata baanaa löytyy ihan riittävästi jos ajelet Baijerista Hampuriin, tosi ei kannata olla liikkeellä ruuhka-aikaan. Illalla klo 10 jälkeen yleensä saa ajaa melko vapaasti...
                  M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
                  Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
                  Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...

                  Comment

                  Working...
                  X
                  😀
                  🥰
                  🤢
                  😎
                  😡
                  👍
                  👎