Announcement

Collapse
No announcement yet.

merkintä katsastustodistuksessa

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Chatchat
    Bimmer Rookie
    • May 2012
    • 100
    • jyväskylä

merkintä katsastustodistuksessa

Käytettiin eilen bemari katsastuksessa ja läpi meni, kotona tutkittiin todistusta tarkemmin ja huomattiin siellä tälläinen huomautus Päästöissä BMW:n poikkeus onko kellään muulla ollut samanlaista merkintää ja tietääkö kukaan mitä moinen tarkoittaa?
  • arska86
    BTCF Member
    • Jan 2008
    • 309
    • Helsinki

Sulla on varmaan N43/N53 laihaseosmoottori, jossa lambda-arvo voi olla about mitä vaan.

Comment

• ace.of.spades
      Bimmer Rookie
      • Aug 2007
      • 130
      • Helsinki

Mielenkiintonen tuo linkki mistä saa lisätietoja. Itse olen paininut ongelman kanssa, kun sytyttää moottorin vikavaloa ja huollossa eivät ole tarkkaan pystyneet selvittämään mikä sytyttää muuta kuin, että päästöihin liittyy.

Nyt mietinkin, kun olen kuullut bmw:ltä saatavan ns. "rajapäivitystä" moottorinohajukseen joka nostaa rajoja, niin selittäisikö se tuon vikavalon sytyttämisen, jos välillä tuon dokumentin mukaan lambda- ja happiarvot nousevat korkeammalle? Onko tuosta rajapäivityksestä jollain jotain tietoja ja voisikohan tuo tosiaan liittyä omaan ongelmaanikin? Auotona 330xi e91 -08

Comment

• Chatchat
        Bimmer Rookie
        • May 2012
        • 100
        • jyväskylä

Originally posted by ace.of.spades View Post
        Mielenkiintonen tuo linkki mistä saa lisätietoja. Itse olen paininut ongelman kanssa, kun sytyttää moottorin vikavaloa ja huollossa eivät ole tarkkaan pystyneet selvittämään mikä sytyttää muuta kuin, että päästöihin liittyy.

Nyt mietinkin, kun olen kuullut bmw:ltä saatavan ns. "rajapäivitystä" moottorinohajukseen joka nostaa rajoja, niin selittäisikö se tuon vikavalon sytyttämisen, jos välillä tuon dokumentin mukaan lambda- ja happiarvot nousevat korkeammalle? Onko tuosta rajapäivityksestä jollain jotain tietoja ja voisikohan tuo tosiaan liittyä omaan ongelmaanikin? Auotona 330xi e91 -08
        Jos Nox katalysaattorin rikkimyrkytystä herjaa niin ohjelmoimalla nox anturin pääsee viasta eroon niin me tehtiin..

Comment

Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎