Tälläinen outo "ominaisuus" vaivaa ja ei tunnu löytyvän syytä.
Tämä alkoi hiipien eli tyhjäkäynnillä on nyt pieniä tärähtelyjä, ja välillä kun lähti ajamaan niin kierrokset "pumppasivat" ylös alas, eli rankempaa nykimistä.
Kylmänä ei mitään nykimistä, täysin lineaarinen kaasuvaste.
Alkaa suurinpiirtein kun öljyn lämmöt 75-80 astetta.
Mitä käyty läpi:
- LPFP antaa 5000 hPa tyhjäkäynnillä = tehtaan arvoissa
- Ei misfire ilmoituksia
- ei vikakoodeja
Rheingoldilla, ei vikoja
- lambda arvot, ok
- vanokset avattu ja putsattu, ok
Kun resetoin TCV adaptaatiot niin nykiminen hävisi, mutta palasi noin 100km ajon jälkeen.
Eli onko joku kokenut tätä samaa ja saanut fiksattua?
Ja pakko sanoa että perstuntumalla vähän uupuisi villihevosia..![Wink](https://forum.btcf.fi/core/images/smilies/icon_wink.gif)
Ja laatikko ei ole syypää, täysin rempattu 8tkm sitten, automaatti.
- Nöyhtää imukanavissa?
- alipainevuoto / säätimet (tai siis aktuaattori liian lyhyenä/alipaine säädin jumittaa) turboille?
Ideoita?
Tämä alkoi hiipien eli tyhjäkäynnillä on nyt pieniä tärähtelyjä, ja välillä kun lähti ajamaan niin kierrokset "pumppasivat" ylös alas, eli rankempaa nykimistä.
Kylmänä ei mitään nykimistä, täysin lineaarinen kaasuvaste.
Alkaa suurinpiirtein kun öljyn lämmöt 75-80 astetta.
Mitä käyty läpi:
- LPFP antaa 5000 hPa tyhjäkäynnillä = tehtaan arvoissa
- Ei misfire ilmoituksia
- ei vikakoodeja
Rheingoldilla, ei vikoja
- lambda arvot, ok
- vanokset avattu ja putsattu, ok
Kun resetoin TCV adaptaatiot niin nykiminen hävisi, mutta palasi noin 100km ajon jälkeen.
Eli onko joku kokenut tätä samaa ja saanut fiksattua?
Ja pakko sanoa että perstuntumalla vähän uupuisi villihevosia..
![Wink](https://forum.btcf.fi/core/images/smilies/icon_wink.gif)
Ja laatikko ei ole syypää, täysin rempattu 8tkm sitten, automaatti.
- Nöyhtää imukanavissa?
- alipainevuoto / säätimet (tai siis aktuaattori liian lyhyenä/alipaine säädin jumittaa) turboille?
Ideoita?
Comment