Elikkä sellainen ongelma nyt kovemmilla pakkasilla, että autoa saa sahata normaalia enempi, että lähtee käyntiin? Ja kävin piuhanpäässä nii vikaakoodeja tuli kaikki 4 hehkutulppaa (virta katkonainen) olisko kaikki neljä yhtäkkiä menny vain pimiäksi vai olisko hehkureleessä vika? Saisko hehkuja mitattua jotenkin? Sulake oli ehjä! Nyt tarvittaisiin pikaista apua tekee ittelle nii kipiää käynnistellä autoa ilman esilämmitystä..
E90 hehkut hajalla?
Collapse
X
-
Varmaan hehkujen ohjainyksikkö. Omassa m57n koneellisessa ilmoitti kaikkien 6 hehkun olevan rikki. Kaikki oli kyllä ehjiä. Tavallisella digitaalivastusmittarilla saa mitattua sen verran että jos kaikki näyttää samaa (melkein oikosulkua) niin todennäköisesti ehjiä. 4 sylinteriseen taisi pystyä ohjainyksikön vaihtaan ilman imusarjan irroitusta.Originally posted by Valtzuuuu View PostElikkä sellainen ongelma nyt kovemmilla pakkasilla, että autoa saa sahata normaalia enempi, että lähtee käyntiin? Ja kävin piuhanpäässä nii vikaakoodeja tuli kaikki 4 hehkutulppaa (virta katkonainen) olisko kaikki neljä yhtäkkiä menny vain pimiäksi vai olisko hehkureleessä vika? Saisko hehkuja mitattua jotenkin? Sulake oli ehjä! Nyt tarvittaisiin pikaista apua tekee ittelle nii kipiää käynnistellä autoa ilman esilämmitystä..
*** E53 X5 3.0d 2005 ***
-
Kiitti vinkistä täytyypä mitata kaikki hekut! Tiedäkkö yhtää kuinka vaikian kautta pitää mennä, että pääsee ohjausyksikköön käsiksi?Originally posted by Esal View PostVarmaan hehkujen ohjainyksikkö. Omassa m57n koneellisessa ilmoitti kaikkien 6 hehkun olevan rikki. Kaikki oli kyllä ehjiä. Tavallisella digitaalivastusmittarilla saa mitattua sen verran että jos kaikki näyttää samaa (melkein oikosulkua) niin todennäköisesti ehjiä. 4 sylinteriseen taisi pystyä ohjainyksikön vaihtaan ilman imusarjan irroitusta.
Comment
-
Kyllä se imusarja varmaan kannattaa ottaa irti, voi vaihtaa ne hehkut samalla.
*** E53 X5 3.0d 2005 ***
Comment
Comment