Announcement

Collapse
No announcement yet.

E91 2009 Ventiili liikkuu omiaan

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • JakeFly
    Newbiemmer
    • Jan 2017
    • 25
    • Suomi

E91 2009 Ventiili liikkuu omiaan

Kuvan ventiili (ympyröity) liikkuu omia aikojaan vaikka auto on sammuksissa ja avaimet taskussa. Huomasin sen tänään vahingossa, kun olin vaihtamassa apulaitehihnaa.

Normaalia?

Edit: Jahas kuva ei tullutkaan, mutta kyseessä on moottorin edessä vasemmalla puolella olevan kiiltävän "boxin" (pakokaasun jäähdytin?) alla oleva tanko joka tulee aivan huohotusjärjestelmän letkun viereen. Samalla kuulostaa kuin auto kävisi jotain läpi sähköisesti.
    Last edited by JakeFly; 02-04-2017, 18:25.
  • Happyhands
    Bimmer Rookie
    • Jan 2017
    • 71
    • Vantaa

Originally posted by JakeFly View Post

Kuvan ventiili (ympyröity) liikkuu omia aikojaan vaikka auto on sammuksissa ja avaimet taskussa. Huomasin sen tänään vahingossa, kun olin vaihtamassa apulaitehihnaa.

Normaalia?

Edit: Jahas kuva ei tullutkaan, mutta kyseessä on moottorin edessä vasemmalla puolella olevan kiiltävän "boxin" (pakokaasun jäähdytin?) alla oleva tanko joka tulee aivan huohotusjärjestelmän letkun viereen. Samalla kuulostaa kuin auto kävisi jotain läpi sähköisesti.
    Ottamatta kantaa itse venttiiliin ja sen sielunelämään olen huomannut että oma E91 surahtelee ja sirahtelee jonkun aikaa sammutuksen jälkeen. Joskus alkuaikoina säikytteli kun ajoin auton talliin, nostin tunkilla ja kapusin alle - ja sitten alkoo konehuoneesta kuulua kaikenlaista. Normaalia näille.
    E91 330xd käyttöauto - Japsiautoharrastaja

Comment

• JakeFly
      Newbiemmer
      • Jan 2017
      • 25
      • Suomi

Originally posted by Happyhands View Post
      Ottamatta kantaa itse venttiiliin ja sen sielunelämään olen huomannut että oma E91 surahtelee ja sirahtelee jonkun aikaa sammutuksen jälkeen. Joskus alkuaikoina säikytteli kun ajoin auton talliin, nostin tunkilla ja kapusin alle - ja sitten alkoo konehuoneesta kuulua kaikenlaista. Normaalia näille.

No hyvä, että muillakin tekee vastaavaa. Ihmetellyt aina, kun auto pitää kaikenmaailman ääniä yksinään parkissa. Ihmettelin vain tuota pakokaasujärjestelmän toimintaa, kun ei kai sillä ole juurikaan virkaa auton ollessa sammuksissa?

Comment

Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢
      😎
      😡
      👍
      👎