Nyt rupee pikkuse sapettaa koko auton ostos.
Onhan toi auto kerenny meil olee jo kuukauden.
Elikkä muutama päivä alko vitulliset viat autos.
Potilas on E91 318D vm 07, koneena m47
mittarilukema 200000 tuli just täyteen...
Menee vissii vika tilaan, ja sit hävii tehot aivan täysin.
4212 - Hehkutulppa sylinteri 1, aktivointi - katkonainen
4222 - Hehkutulppa sylinteri 2, aktivointi - katkonainen
4242 - Hehkutulppa sylinteri 4, aktivointi - katkonainen
Noista antaa heti vikakoodia kun nollauksen jälkeen käynnistää auto.
Seuraavat koodit tulee hetken ajon jälkeen, tai kun pikkusenki enempi koittaa antaa kaasua.
3FF1 - Ilmamassamittari - katkonainen
4530 - Ahtopaineen ohjauspiiri; positiivinen poikkeama - katkonainen
3F25 - Ahtoilman putki, valvonta - katkonainen
41A2 - Ahtopaineventtiili, aktivointi - katkonainen
449A - Ahtopaineen säätöventtiili - katkonainen
Eli noi tulee aina muutamien metrien ajon jälkeen.
Sit veden lämmöt o ollu 55-70c välis, eli termari paskana?
Korotetulla tyhjäkäynnillä saan nousemaan sen 85-90c paikkeil,
mut ajossa ei sinne nouse.
Voisko ton takia nyt olla niin että DPF ois tukossa?
Olen kattonu päällisin puolin ahoputket läpi näytti ok:lta,
ahtopaineen ilma tunnistimen vai mikälie se o,
ilmamäärämittarin putsasin ja kattonu läpi.
Kokeilin ajaa ilman johtoa, mutta sillon ei tapahtunut yhtään mitään,
meni vissiin vikatilaan.
Eli mistä helkutista tota rupeis tutkimaan, ku monta herjaa ni ei raaskeis jokaista osaa ruveta vaihtamaan?..
Ja sit tein tasaisenkäynni mittauksen ni näytti
sylinteri 1: -0,3 mg/isku
sylinteri 2: -0,5 mg/isku
sylinteri 3: -0,5 mg/isku
sylinteri 4: 1.3 mg/isku
Siin nyt alkuun jotai.
Kaikki neuvot ja vinkit ois tarpeen nyt, et sais auton takas ajoon.
Tietäis mitä sielt viel kattelis tai kokeilis ja mitä joutuu vaihtamaan.
T:_pitbull_
Onhan toi auto kerenny meil olee jo kuukauden.
Elikkä muutama päivä alko vitulliset viat autos.
Potilas on E91 318D vm 07, koneena m47
mittarilukema 200000 tuli just täyteen...
Menee vissii vika tilaan, ja sit hävii tehot aivan täysin.
4212 - Hehkutulppa sylinteri 1, aktivointi - katkonainen
4222 - Hehkutulppa sylinteri 2, aktivointi - katkonainen
4242 - Hehkutulppa sylinteri 4, aktivointi - katkonainen
Noista antaa heti vikakoodia kun nollauksen jälkeen käynnistää auto.
Seuraavat koodit tulee hetken ajon jälkeen, tai kun pikkusenki enempi koittaa antaa kaasua.
3FF1 - Ilmamassamittari - katkonainen
4530 - Ahtopaineen ohjauspiiri; positiivinen poikkeama - katkonainen
3F25 - Ahtoilman putki, valvonta - katkonainen
41A2 - Ahtopaineventtiili, aktivointi - katkonainen
449A - Ahtopaineen säätöventtiili - katkonainen
Eli noi tulee aina muutamien metrien ajon jälkeen.
Sit veden lämmöt o ollu 55-70c välis, eli termari paskana?
Korotetulla tyhjäkäynnillä saan nousemaan sen 85-90c paikkeil,
mut ajossa ei sinne nouse.
Voisko ton takia nyt olla niin että DPF ois tukossa?
Olen kattonu päällisin puolin ahoputket läpi näytti ok:lta,
ahtopaineen ilma tunnistimen vai mikälie se o,
ilmamäärämittarin putsasin ja kattonu läpi.
Kokeilin ajaa ilman johtoa, mutta sillon ei tapahtunut yhtään mitään,
meni vissiin vikatilaan.
Eli mistä helkutista tota rupeis tutkimaan, ku monta herjaa ni ei raaskeis jokaista osaa ruveta vaihtamaan?..
Ja sit tein tasaisenkäynni mittauksen ni näytti
sylinteri 1: -0,3 mg/isku
sylinteri 2: -0,5 mg/isku
sylinteri 3: -0,5 mg/isku
sylinteri 4: 1.3 mg/isku
Siin nyt alkuun jotai.
Kaikki neuvot ja vinkit ois tarpeen nyt, et sais auton takas ajoon.
Tietäis mitä sielt viel kattelis tai kokeilis ja mitä joutuu vaihtamaan.
T:_pitbull_
Comment