Announcement

Collapse
No announcement yet.

E91 -10 vettä takakontissa

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Juk-ka
    BTCF Member
    • Feb 2016
    • 2
    • Jämsä

E91 -10 vettä takakontissa

Moro!

Onko kellään ideaa mistä pääsis vettä konttiin? Akku kaukalossa ja "varapyöräkotelossa" oli sen verran vettä että olis voinu kultakalan laittaa uimaan vesi hiukan vaahtosi eli pesuvettä ilmeisesti.

Kun kiireiltäni ehdin niin täytyy ruveta tutkimaan.. vinkit tervetulleita!
  • Smistik
    Bimmer Enthusiast
    • Jan 2009
    • 1130
    • Kanta-Häme

Originally posted by Juk-ka View Post
    Moro!

Onko kellään ideaa mistä pääsis vettä konttiin? Akku kaukalossa ja "varapyöräkotelossa" oli sen verran vettä että olis voinu kultakalan laittaa uimaan vesi hiukan vaahtosi eli pesuvettä ilmeisesti.

Kun kiireiltäni ehdin niin täytyy ruveta tutkimaan.. vinkit tervetulleita!

Mulla oli joskus vettä akkukotelossa vuosia sitten. Lopetin harjattomassa pesussa käynnit ja pesen vain itse painepesurilla. Ei ole vettä ollut sen jälkeen. Ehkäpä takavalon tiiviste falskaa, jota itse epäilin.
    ex E91 320d käsiaskilla
    ex E46 330dat
    japski
    ranu

ex E30 316i 4d

Comment

• Dualfun
      Moderator
      • Jan 2003
      • 17836
      • PKS

Tuo tai sitten ihan ilmanpoistoreistä jotka sijaitsevat sivuilla, jääden puskurin taakse.
      E90 320i LCI ///M-Sport '09 saphirschwarz metallic
      E30 325i Touring ///M-Technic II '90 diamantschwarz metallic

E28 ///M535i '87 zinnoberrot

½ E46 316ti Compact ///M-Sport '04 imolarot2
      ½ E36
      ///M3 '93 individual veilchenblau metallic
      Muut talouden vehkeet:
      E36 320i Cabrio ///M-Sport '98, Clio TCe 100 Intens '20, Fendt, retromopedeja, pihatyökoneita, käsityökaluja
      Ex: E46 330i ///M-Sport II '02, E39 528i Touring '98, E21 318i '81, E28 ///M535i '86, E28 518i '86, E30 316 '84
      Vikakoodien lukua ja diagnosointia, koodaukset, myös E30, E31, E32, E34, E36, yht.otot yksityisviestillä.

Comment

• jönez
        Bimmer Rookie
        • May 2005
        • 35
        • Lahti

Mulla oli aikanaan sama homma, vettä akkukaukalossa. Vettä tuli takavalojen liitoksesta, josta jäi sisäpuolelle selvä vana, joten kiristin takavalojen ruuvit ja loppu veden tulo siihen. Nyt on kaukalo ollu kuiva viimeset 3 vuotta.

Tässä vielä aiempi theardi aiheesta: http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=289047

Comment

Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎