Tuli purettua jumittavan jarrun jarrusylinteri (ATE, 57 mm männällä), ja kokoamisessa tuli probleema: Männän suojakumissa on sisällä metallipanta, ja suojakumia ei saa sormivoimin painettua jarrusylinterin hahloon. Tuossa kai tarvitsee jonkinlaisen sopivankokoisen hylsyn tms. erikoistyökalun, vai kuinka olette onnistuneet kumin asennuksessa? Hyvät neuvot tarpeen, jotta saisi auton viikonloppuna kuntoon...!
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Jarrumännän suojakumin asennus
Collapse
X
-
Itse itselleni vastaten: Homma hoitui 73 mm timanttireikäsahanterällä (sisähalkaisija n. 69 mm) ja puristimella. Tuo reikäsahanterä on juuri passelin kokoinen ja mahtuu jarrusylinterin 'sisään' sopivasti. Tällä sai tasaisen puristuksen koko kehältä. Toivottavasti tämä auttaa jos joku muukin noiden kanssa touhuilee.e90 330d -05
-
-
Loistavaa ajattelua boksin ulkopuolelta! Samojen ongelmien kanssa painineena kävin läpi spraypullohyllyn ja sieltä löysin sopivan korkin.E90 320i LCI ///M-Sport '09 saphirschwarz metallic
E30 325i Touring ///M-Technic II '90 diamantschwarz metallic
E28 ///M535i '87 zinnoberrot
½ E46 316ti Compact ///M-Sport '04 imolarot2
½ E36 ///M3 '93 individual veilchenblau metallic
Muut talouden vehkeet: E36 320i Cabrio ///M-Sport '98, Clio TCe 100 Intens '20, Fendt, retromopedeja, pihatyökoneita, käsityökaluja
Ex: E46 330i ///M-Sport II '02, E39 528i Touring '98, E21 318i '81, E28 ///M535i '86, E28 518i '86, E30 316 '84
Vikakoodien lukua ja diagnosointia, koodaukset, myös E30, E31, E32, E34, E36, yht.otot yksityisviestillä.
Comment
-
Comment